Anonym bruker Skrevet 14. november 2010 #1 Skrevet 14. november 2010 Jeg har avg free men er ikke sikekr på om det er godt nok.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2010 #2 Skrevet 14. november 2010 Jeg og bruker avg free. Sambo er it-konsulent, og han bruker det selv, vi er begge veldig fornøyde. Hva er det du ikke liker med det?
Anonym bruker Skrevet 14. november 2010 #3 Skrevet 14. november 2010 det har jeg også her, vi har det på alle 4 maskinene, og det er aldri noe tull med noen av de. så jeg synes det er bra nok.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2010 #4 Skrevet 14. november 2010 Har brukt avast! i fire år, aldri hatt noe problem Versjonen for private brukere er gratis, kun firmaer som må betale.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2010 #5 Skrevet 14. november 2010 Jeg vet ikke jeg... de vil jo til stadighet ha meg til å oppgradere til betalverson, så da hinter de liksom selv om at avg free ikke er så god som full avg. Eller hva? Er den god nok?
Anonym bruker Skrevet 14. november 2010 #6 Skrevet 14. november 2010 Forresten har jeg aldri hatt virus, så vet jo ikek hvordan den er om jeg får det.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2010 #7 Skrevet 14. november 2010 Har hatt virus flere ganger, men avg luker de ut og fjerner under scanning. Betalversjonen lokker med flere perks, altså dekking av flere områder, men jeg synes grunnpakken som har blant annet mail- og pcscanning er mer enn bra nok for mitt bruk
Anonym bruker Skrevet 14. november 2010 #8 Skrevet 14. november 2010 Ok satser på at den funker fint da. Legger virusene seg ikke i det der "virus vault" om man får virus da? Hva er den til om du sier den sletter de av seg selv?
Anonym bruker Skrevet 14. november 2010 #9 Skrevet 14. november 2010 Jeg bruker Avast! og er superfornøyd. Går i nåtid og trenger ikke vedlikehold/nedlastning. Det har kanskje med at jeg har hatt noen virus og den har oppdaget de tvert. Tenker da på rootkit, som er skikkelig styggedom:( Ikke alle virusprogram har slikt søk. Mulig minus er at det kommer en høy alarm når programmet oppdager virus og man formelig hopper i sofaen og har hjertet i halsen. Da får man rumpa i gir og prøver å fikse problemet raskt!! Bitdefender (i sikkerhetsmodus) har jeg også hatt gode erfaringer med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå