nonstop79 Skrevet 14. november 2010 #1 Skrevet 14. november 2010 Skal kjøpe trille, men vet ikke hva eg skal kjøpe. Noen som har noen gode forslag? skal innrømme eg ikke har sjekka ut noe enda heller da. Tenkte eg skulle høre her først.. Den må jo være lett og hendig og frakte med seg.. men hadde jo og vert greit om den gikk an å ligge bak så han kunne sove i den. og att det ver litt tett på sidene, så han kanskje føler seg litt tryggere til å sove å sånn.. og tak på. vet igrunn ikke helt hva man skal se etter eller hva som er best. nå har vi simo, og den er veldig bra, og eg liker den godt. men den er litt stor, så hadde vert greit å hatt en litt mindre iblant og.. som ikke koster skjorta..
bokormamma Skrevet 15. november 2010 #2 Skrevet 15. november 2010 Vi kjøpte en carena easy i fjor og er kjempefornøyd med den. Kommer selvsagt litt an på hva du skal med den, vi bruker den på reiser og rene handleturer. Lett å slå sammen med en hånd, tar liten plass i bilen, svingbare, gode hjul og god å trille. Full liggestilling og tett rundt ham når han sover i den. Det som solgte den til meg var imidlertid at det er ett styre, heller enn to håndtak, som jeg finner vanskelig å manøvrere med en hånd (og det må man jo av og til) og at det er bagasjeplass under + at hjula ikke er så små at den umulig på brostein. Tror den koster ca 1000,- ny, men vi plukket den opp for 400,- brukt i et halvår.
tine0810 Skrevet 15. november 2010 #3 Skrevet 15. november 2010 Jeg har ikke erfaring selv, men jeg sjekka en del for en stund siden. Både her inne og andre steder....og kom fram til at jeg går for MacLaren når jeg skal kjøpe meg trille!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå