Gå til innhold

tror dere på ånder?:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er veldig fan av Lisa Williams, åndenes makt og slike ting og tror så absolutt på at det! Vil bare vite hva dere andre mener og tror?:)

Videoannonse
Annonse
Gjest Mentha♥med kul på magen♥
Skrevet

Absolutt. Har hatt flere opplevelser selv, og ser ingen grunn til å mistro de.

Har full respekt for at andre ikke tror på dette, men det er tydeligvis ikke alle som har respekt for at jeg tror og opplever som jeg gjør. Det får være deres problem :)

Skrevet

Ja eg trur...Særlig etter eg var i Bergen og fekk reading av Lisa Williams. Utruligt spennande :-)

Skrevet

Nei, absolutt ikke.

Lisa Williams er en svindler akkurat som resten av spåkone-pakket. Det blir enkelt nok å avsløre henne om man skulle få sjansen til det.

Skrevet

Ja jeg gjør :) Men tror ikke på Lisa Williams. Tror hun er en såkalt cold reader. Bare følg godt med på neste program så ser du det.. hun spør alltid for å få "mistanken" bekreftet og så prater hun videre utifra hvordan de hun leser reagerer. Skuffende :(

Men jeg tror andre har slike evner, uten tvil!

Har du prøvd å pendelere? Det er spennende! Jeg fikk på en måte litt sjokk og en bekreftelse på at det finnes noe mer :)

Jeg bruker et smykke som er spesielt for meg. Holder det med venstre hånd og lar det henge over min høyre hånd. Støtt albuen så du sitter så stødig som mulig. Spør om den kan vise deg et ja, et nei og et kanskje. En ting av gangen seff :)

Jeg ble fortumlet når jeg så klare forskjeller og at den stoppet da jeg takket for svaret!

Så når du har funnet ut av hva som betyr ja, nei og kanskje kan du spørre konkrete spørsmål. Husk at hvis spørsmålene blir for flytende kan svaret bety flere ting.

Jeg har spurt om mange lurespørsmål og spurt om ting jeg ikke kunne vite svaret på og ikke en enste gang har den svart feil. Men husk å bruk dem med respekt og takk for hjelpen :)

Skrevet

Ja, det gjør jeg. Har opplevd ting fra jeg var liten, så har aldri vært tvil :o)

Men mener at folk for tro det de vil, vil ikke prakke på noen det jeg tror på :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...