Gå til innhold

sex, at det er mulig:P

Anbefalte innlegg

Skrevet

vell, jeg må bare le...noen flere enn meg soom har fått sæd på øyet?:P hehehe...det sviiiir og er rødt nå, hærlighet så mye rart man skal være med på:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hørt noen historier ja. Skjer nok av og til. Du må skylle godt, så du slipper legevakta og flau forklaring. hehe Sterilt vann er best, men du kan også bruke kald te. Te uten smakstilsetninger og uten søtning da... hehe kamillete skal visst være veldig bra. Eller vanlig te, eller grønn te. ;)

Skrevet

gikk i dusjen også skylla jeg øynene godt med kaldt vann også...går sånn passe bra nå;)hehe...har ikke te:P

Skrevet

Hvordan reagerte mannen på dette her? Med latter eller fortvilelse? hehe Det er jo passe gøy, men sikkert litt skremmende også. :)

Skrevet

hehe han lo, men så syntes han litt synd på meg når jeg ble så rød på øyet..han bare; "øøøh ikke for å skremme deg, men jeg har hørt man kan bli blind av slikt" haha...særlig:P

Skrevet

Jeg sørger for å lukke øynene jeg da:-) Hehe

Skrevet

hehe Blind! Det kan man altså ikke. Man kan få kjønnssykdommer i øyet da, akkurat som man kan få i halsen, men antar det ikke er noe å bekymre seg for her i dette tilfellet. hehe Godt du fikk til å rense det da. Sikkert ikke så behagelig. :)

Skrevet

Neste gang demonstrerer du med å dukke opp på soverommet i sexy undertøy og dykkemaske! hahahaha :P

Skrevet

dykkemaske ja...hehehe den var ikke dum;D

Men særiøst kjønnsykdom på øyet??!:P aldri hørt om...

Skrevet

Joda, man kan godt få klamydia i øyet. Eller i munn, svelg og nese. hehe

Skrevet

hehe okei da vet man d;) satser på at han er ren, har vært sammen 4 år og har ingen grunn for å tro at han har kjønnsykdom:)

Skrevet

Nei da skulle du nok visst det for lenge siden i såfall. :)

Men ta den med dykkermaska neste gang da... man kan aldri være for sikker! hehehe :P

En god latter forlenger livet, hvis man da ikke dør av latter først. ;)

Skrevet

dykkermaske blir det;)hoho...gleder meg til å se ansiktet hans da:P

ja man må jo bare le av det hehehe...for et show;P

Skrevet

ja, faktisk! ha ha ha

Det sved noe sinnsykt og ble helt rødt!

Vi var selfølgelig hos mine foreldre og mamma trodde jeg hadde fått øyebetennelese eller "sti" på øyet!! Ha ha ha Jeg sa bare at det trodde jeg også!

Mannen min holdt på å daue av latter!

Skrevet

hehehe så morsomt!ja det sved noe helt vanvittig:P mannfolk, kommere;P

Skrevet

Haha, det skjedde faktisk meg engang.

Jeg var hoven å rød i flere dager og måtte bortforklare til min MOR at jeg hadde øyebetennelse. -.-

Neste gang blir det dykkermaske jah :P Hahaha, lurer på hva mannen hadde sagt om jeg hadde troppet opp med det på soverommet.

Huff :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...