Magneta <3 mamma <3 Skrevet 14. november 2010 #1 Skrevet 14. november 2010 Kan noen anbefale et bilsete til nyfødt? )) Kriterier: * det må være lett å bære * godkjent/ gode testresultater Jeg har egentlig bestemt meg for maxi cosi sete... Men er det noe forskjell på de? Vektlegger vekt høyt...
ungmortil3 Skrevet 14. november 2010 #2 Skrevet 14. november 2010 Hei. Jeg har sett både på maxi cosi pebbel og maxi cosi cabriofix. Valget datt til slutt på cabriofix fordi det både er billigere og veier ca 0,5 kg mindre enn pebbel. cabriofix veier 3,3 kg og pebbel 4 kg. Om vekt er viktig ville jeg ikke anbefale izi sleep, det veier nærmere 6 kg. Men du bør se litt her http://forbrukerportalen.no/Tester/2010/bilbarneseter_mai_2010
tine0810 Skrevet 15. november 2010 #4 Skrevet 15. november 2010 Maxi Cosi Cabriofix. Veldig lett å bære, og enkelt og ta ut og inn av basen. Sikkert.
Gjest Mentha♥med kul på magen♥ Skrevet 15. november 2010 #5 Skrevet 15. november 2010 Jeg har kjøpt maxi cosi cabriofix etter anbefaling fra min kjære søster, som har brukt det til begge sine små. Det var det sikreste i testene jeg leste, og er lett å feste/ta ut av isofix basen. Vi kjøpte også adaptere til å sette på barnevognen, så vi kan flytte setet rett fra bilen og over på basen til vognen Veldig greit når man skal i butikken!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå