Gå til innhold

En meget kort og grei fødselshistorie :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Godgutten har kommet!! 241010 bestemte han seg for å komme. Da hadde jeg vært innom sykehuset for 8 uker siden og stoppet fødselen. Fikk beskjed om at jeg garantert kom til å føde prematurt, men så feil kan de ta - jeg gikk helt til min beregnede termin og fødte en herlig halvmeter på 3520 g.

Det startet med rier 05.10 denne søndags morgenen. De kom tett i tett og søstern min kom for å passe storebror så vi fikk reist på sykehuset. Dro avgårde 05.25. Har 15 min å kjøre til sykehuset. Ruslet inn på fødestua kl. 05.40 og Linus er født 05.45! Kjapt levert kan man si!

Skalv som et aspeløv etter fødselen, alt skjedde grusomt fort! Men - når det gikk så bra som det gjorde så vil jeg kalle dette en drømmefødsel. Er sjeleglad for at samboeren min var hjemme og at det ikke var rushtrafikk! Da hadde det endt i bilfødsel :-S Koser oss med Linus, og Sander er kjempe stolt storebror!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jøss, det gikk fort! Gratulerer:)

Skrevet

oi oi oi!! gratulerer så masse!! :D

er vel dette man kan kalle en styrtfødsel eller??

Skrevet

Tusen takk for det :o)

Ja det kan du trygt si. Jeg fødte veldig raskt sist gang også, og fikk beskjed om at jeg måtte komme meg raskt til sykehuset denne gangen, men at det skulle gå sååå rasende fort - det hadde jeg virkelig ikke sett for meg. Trodde ikke det var mulig!

Godt jeg ikke visste det på forhånd, da hadde jeg vært maks engstelig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...