Anonym bruker Skrevet 14. november 2010 #1 Skrevet 14. november 2010 Mine to små var hos legen på fredag pga øyebetennelse. Masse puss og eldste klaga over vondt. Fikk resept på Fucithalmic øyedråper og har brukt dette hele helgen. Men begge to er fortsatt fulle av puss, og eldste sier fortsatt at hun har vondt i øyet innimellom... Hvor lang tid tar det? Hun eldste har hatt øyebetennelse en gang tidligere, brukte da Kloraphenikol. Den gangen ble hun god i løpet av første døgnet... Er jeg utålmodig, eller burde det ha virket innen nå?
Gjest ->>- Skrevet 14. november 2010 #2 Skrevet 14. november 2010 Dersom den er forårsaket av virus vil ikke noen av delene ha noen effekt. Det er relativt vanlig at konjunktivitter er virale. Men i og med at lege har vurdert dem og tydeligvis anslått det som sannsynlig med bakteriell konjunktivitt, siden dere fikk medisin, ville jeg tatt en telefon til legen i morgen og hørt om de bør ha en annen type.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2010 #3 Skrevet 14. november 2010 Si meg en ting, pila, googler du hva folk spør om eller har du Aspergers?
Anonym bruker Skrevet 14. november 2010 #4 Skrevet 14. november 2010 godt mulig det er viralt, vet ikke jeg. Gikk til legen siden eldste hadde smerter. Men yngste har nå hatt det i 6 dager. hvor lenge varer det tro? hun er 8 mnd. HI
Anonym bruker Skrevet 14. november 2010 #6 Skrevet 14. november 2010 Pila jobber sikkert i helsevesenet sånn som mange andre her inne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå