Gå til innhold

Formsjekk / symptom tråd :))


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Husker dette fra forrige sv.skap. Ganske greit å lese hva dere andre sliter/ ikke sliter med nå mot slutten.

 

Her er min uke 30:

 

- Hyppige og plagsomme kynnere

- Øm nedentil / nedpress

- Mye bevegelse / spark

- Bekkenløsning

- Halsbrann

- Lite energi

- Kvalme

 

Blir så forundret over gravide som sier at de har ingen plager i det hele tatt... Skjønner det bare ikke :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel, da er jeg en av dem.. Jeg er i uke 30 nå, og formen er aldeles strålende! Merker jo at babyen tar mer og mer plass og beveger seg mye. Jeg priser meg lykkelig over at jeg har masse energi og spretter rundt både på jobb, trening hjemme. Håper det varer i 10 uker til.. :o§

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var en av dem i mitt forrige svangerskap. Sånn sett bort i fra litt bekkenløsningsrelaterte ryggplager i 2.trimester, hadde jeg det strålende hele veien! Lite kvalm, lite halsbrann.. I 3.trimester følte jeg meg både sprekere og vakrere enn jeg noen gang før hadde følt meg! Det var varmt (sommeren 08..) - steikvarmt! Men med beina godt plantet i fjorden, kjoler med flotte farger og en form som var så fantastisk, var livet helt herlig!

Nå..

Uke 30 (29+6):

Lite søvn pga forkjølelse og hoste hos både meg og min datter

Muskelvondt i nesten hele kroppen - hormonelt betinget (samme hormonet som forårsaker bekkenløsning)

Kraftige kynnere etter alle orgasmer gjør at jeg gruer meg til sånt

Sliten og trøtt hele tiden med ei svært så aktiv datter på 2 år. Takk og ære for at det finnes barnehager!

Ømme pupper

Fordøyelsesbesvær

 

Til tross for at jeg hittil har lagt på meg under 6 kg, mot nærmere 14 kg sist, følte jeg meg mye freshere sist enn nå.

Håper at jula, med alle dens gleder, skal sprite opp tilværelsen såpass at jeg føler meg mye bedre innen gullgutten melder sin ankomst i januar 2011 =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 34. Har lagt på meg 9 kg, og føler meg egentlig i bra form. Selvom jeg nå er 43 år, venter nr6 og har fått de 3 siste på 4 år. Eneste om jeg rydder og vasker mye,-da blir jeg "sliten i skroget" hehe

Må bare passe på å holde meg unna betonggulv og sofaen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan skrive under på lista! Akkurat likt her. Forrige svangerskap var derimot mye mye enklere - hele veien inn. Men nå er det bare to mnd igjen. Snart har vi fått skjønne babyer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min uke 34:

 

- Kynnere jevnlig, men ikke for ofte

- Tynne slimhinner (litt neseblod) alltid litt tett i nesen

- Masse bevegelse, kommer gjerne en fot/hånd "ut" av magen

- Synes det er tungt å slappe av på sofaen, bedre å være i aktivitet

- Kraftig nedpress, føler jeg må tisse hele tiden

- DEN bollemusa!

- soppinfeksjoner, blir ikke kvitt de. Spørs om det egentlig bare er sårhet ved at jeg lekker litt urin når jeg nyser/flirer/hoster...litt dårlig muskelkontroll der nede nå:/ Arrrg!

- 20 kg opp - still going strong.. føler meg styggfeit fordi magen er bare en liten nett sak.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...