Anonym bruker Skrevet 14. november 2010 #1 Skrevet 14. november 2010 Altså. Vi bor i en leilighet en mann bodde i før. Han døde for 6 mnd siden eller noe, men ikke i denne leiligheten. På rommet til jenta min er det bestandig kaldt, uansett! Her en dag hadde hun slått på lekepianoet sitt, og gikk ut av rommet. Plutselig spilte pianoet en tone.. Mens ingen var der inne. 5 min etterpå spilte det en tone til.. Først tenkte jeg at det kanskje var en annen leke som hadde falt ned på pianoet el. Idag sa hun "Mann" i gangen utfor rommet sitt ( Men hun er bare to år, så språket er enda litt uklart) Jeg tenker veldig mye på det mens jeg er alene her i leiligheta, men er sikkert bare innbilning Har du opplevd noe paranormalt?
Anonym bruker Skrevet 14. november 2010 #3 Skrevet 14. november 2010 Ja, i huset vårt er det noen som går igjen. Men de plager oss ikke.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2010 #4 Skrevet 14. november 2010 jeg tror på dette og det barnet ditt opplever er nok sant. barn mellom ca 0-8 år er mere åpne for det overnaturlige da dem ikke har evnen til å "fornekte" eller se bort fra situasjonene osv.... når vi voksne avfeier det de sier så vil dem se dette som tull og da miste evnen senere. jeg syntes det er viktig at barna blir trodd slik at dem da kan beholde denne evnen videre i livet sitt jeg har såååååå mange opplevelser på både gjenferd, demoner, engler, gud , jesus osv at jeg KAN ikke bortforklare noe av dette.....
Anonym bruker Skrevet 16. november 2010 #5 Skrevet 16. november 2010 ps er ikke noe farlig. kanskje bare noen som vil passe på dere merket noe mere eller ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå