Anonym bruker Skrevet 14. november 2010 #2 Skrevet 14. november 2010 Jepp iallefall her hos meg. Logisk at naturen har laget det slik; man skal bli ekstra kåt, når det kan bli baby av det, slik at det fødes barn. Naturlig at naturen har laget det slik )
Anonym bruker Skrevet 14. november 2010 #3 Skrevet 14. november 2010 Jepp iallefall her hos meg. Logisk at naturen har laget det slik; man skal bli ekstra kåt, når det kan bli baby av det, slik at det fødes barn. Naturlig at naturen har laget det slik )
Anonym bruker Skrevet 14. november 2010 #4 Skrevet 14. november 2010 D er min teori også! Jeg er kåt rett etter mens, og helt frem til eggløsning. Men rett etter eggløsnning så er jeg overhodet ikke interessert Hehe. Merkelig d der...Men vi har alltid den best sexen ved eggløsning!
Anonym bruker Skrevet 14. november 2010 #5 Skrevet 14. november 2010 Jeg blir i alle fall det, kan ha lyst på mannen min og endel menn jeg ser rundt omkring flere ganger daglig i eggeløsningsperioden, mens ellers er jeg ikke så opptatt av sex..
Anonym bruker Skrevet 14. november 2010 #6 Skrevet 14. november 2010 Jeg har vært aller mest kåt når jeg har vært gravid.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2010 #7 Skrevet 14. november 2010 Ok.. Et bra tegn altså... Har gått på mini-piller i 5 år, noe som har resultert i at jeg ikke har hatt mens (altså ingen e.l) dårlig sexlyst, og problemer med å bli tilstrekkelig våt... Slutta med pillene for en stund siden, og nå PANG! Masse lyst, og trenger ikke ekstra "smørning" hehe... Godt å kjenne at kroppen virker:) HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå