Anonym bruker Skrevet 14. november 2010 #1 Skrevet 14. november 2010 Dere som er så j....g hissige, bare innrøm det; dere vil ikke at noen skal slippe unna det dere måtte gjennom. Ikke kom her og si at dere er så påståelige og hissige KUN fordi en vaginal fødsel er så deilig og himmelsk og dere syns ikke noen burde gå glipp av det. Og økonomi og ressurser kan dere bare glemme å dra frem - staten sparer inn der de ser muligheter, og de anser KS som en gode for de kvinner som virkelig trenger det (og for siste gang - fødselsangst ER en medisinsk grunn). KS er kommet for å bli, noe annet ville vært et steg bakover. Er dere så hissige på at alle skal reise til favoritt-feriemålet deres, også?? Eller blir dere dritsinte hvis naboen ikke kjøper samme sofa som dere?? Hva med onkel Ronny som har KOLS, kjefter dere han huden full fordi han har røykt hele livet? Niks, dere lar folk få reise dit de selv vil. Og kjøpe hvilken sofa de selv vil. Og få KOLS-medisinen sin på blå resept. La nå andre kvinner få selv bestemme hvordan de vil forløse barnet sitt. Deres synsing vil ikke påvirke noe som helst, uansett. Jeg blir ihvertfall bare provosert og enda mer gira på KS.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2010 #2 Skrevet 14. november 2010 Å herregud, bli ferdig med denne diskusjonen!! Er vel 10.innlegget om dette på bare få dager!! Og ikke si at det bare er å drite i å gå inn på disse trådene, for det er jo bare ks-tråder her i dag! Kan vi ikke bare bli enige om at vi føder slik vi vil, og så ferdig med det??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå