Anonym bruker Skrevet 14. november 2010 #1 Skrevet 14. november 2010 Tenkte på å lagemuffins med sånnsprøytetopp på.. Tenkte å lage smørkrem og bruke sprøytepose. Det jeg lurer på er om jeg kan bruke vanlig konditorfarge for å få en annen farge eller burde jeg kjøpe farger på f.eks cacas.no isåfal.. hvilken type trenger jeg? Hilsen ei som er nybegynner og vil lage fine muffins
Villa Perlesukker Skrevet 14. november 2010 #2 Skrevet 14. november 2010 Du trenger tip 1M og kun det... ikke la deg lure av andre tipper.... 2 D kan være fin men det er 1M dvs stor stjernetip som er penest Lykke til med bakingen
Anonym bruker Skrevet 14. november 2010 #3 Skrevet 14. november 2010 ok.. da vet jeg på det Passer den tipen på alle sprøyteposer eller bare de fra cacas? Hvilken fargetype skal jeg bruke da? Konditorfarge fra butikken eller noe fra cacas? sorry for mange teite spørsmål altså
Villa Perlesukker Skrevet 14. november 2010 #4 Skrevet 14. november 2010 http://villaperlesukker.blogspot.com/2010/11/farger.html Les dette... min mening om farger ))
Anonym bruker Skrevet 14. november 2010 #5 Skrevet 14. november 2010 tusen takk for svar og for en fin blogg du har.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå