Gå til innhold

Noen som har studert via NKI her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan var det å studere gjennom dem?

Kan man studere når man er i perm gjennom dem?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var veldig bra opplegg. Men dersom du tar på avbetaling så vær obs på at kravet på hele det resterende beløpet kan komme dersom du er for sen med en avbetaling. Det skjedde med meg. Og ja du kan studere der når du er i perm, det blir som om du skulle tatt fag som privatist omtrent.

Skrevet

Jeg er ganske ny student via NKI. Må si det er mye tøffere enn jeg selv trudde på forhånd. Nå er studiene lagt litt på hyllen, desverre. Det ble for tøft med stor tvillingmage + en liten gutt på 1,5 år.

Jeg er nok heller av typen som må fysisk gå på skolen. Men er absolutt et bra opplegg.

Skrevet

Ah, greit å vite.. :)

Men hvor fort får man studiematriell når man har bestilt det? Sitter her og vil starte nå egentlig,vil komme igang. :P

Skrevet

21:33

Jeg fikk det etter ca 1 uke om jeg ikke husker feil.

Skrevet

Skjønner at det kan være tøft med en på 1,5år- Jeg har heldigvis en som er så liten at han sover enda en del om dagen. *Bank i bordet for at det varer* :P Og jeg skal klare det! Men det har kanskje litt med motivasjon, jeg vil nemlig ikke på vanlig skole. Hater det at man Må være der osv.

Skrevet

Tok ikke lange tiden å få studiemateriell. De sendte det nesten med en gang så var nesten bare vanlig postgang.. Tilgang til nettsidene får du med en gang og der står det litt "oppsummering" fra hver studieenhet + et lær å lære kurs som du kan starte på umiddelbart :) Er vanskelig og krever selvdisiplin, men du kan lage din egen plan som du kan endre underveis. Fungerte veldig bra for meg og vil gjerne studere mer gjennom dem, men det tillater dessverre ikke økonomien min :(

Skrevet

Jeg har også tatt et studiet gjennom NKI, og jeg syns det har vært veldig bra. Godt og ryddig opplegg, som gjør at du kan organisere studiet ditt på en god måte og som gjør det lettere å studere.