trønderbærta :) Skrevet 14. november 2010 #1 Skrevet 14. november 2010 er helt blank! jeg og min samboer skal være fadder på sønnen til min beste vennine, men vet ikke hva vi skal gi i gave!??! hun ønsker ikke noe fra gullsmedn men heller ting han kan bruke o.l har tenkt på kniv, men vet ikke helt. har noen gode forslag til oss:)?
flypapir Skrevet 14. november 2010 #2 Skrevet 14. november 2010 Da minstemann ble født fikk han bl.annet tripptrappstol, kniv, eventyrbok, sparebøsse (formet som en bil),servise, bestikk, penger osv...
Gjest Mentha♥med kul på magen♥ Skrevet 14. november 2010 #3 Skrevet 14. november 2010 Jeg ga Den store Barnesangboka i dåpsgave, den ble veldig godt mottatt, og har fått masse skryt for den senere Det er jo en hel serie med fine bøker, eventyrboka, godnattboka osv, som er populære for barn (og voksne) etter min erfaring i alle fall
Anonym' Skrevet 14. november 2010 #4 Skrevet 14. november 2010 SIA er et interiørmerke som bl.a. har maaaasse forskjellig til barn. Vi fikk barnestol og barnebord av fadderene til vårt eldste barn i denne serien, og ble kjempeglade for det! Her er en link til en butikk som selger SIA Kids, så kan du jo surfe litt der og se. http://www.kidsroom.mystore.no/
Annette m/jenteengel & Sander Skrevet 14. november 2010 #5 Skrevet 14. november 2010 Bergans barnehagesekk! Genial gave, og veldig god sekk å ha i bhg. Utrolig holdbar også ;o)
Det blide sørlandet! Skrevet 15. november 2010 #6 Skrevet 15. november 2010 http://www.kidsa.no/epages/Store.sf/no_NO/?ObjectPath=/Shops/KIDSA/Products/AM83123 Vi gir alltid balansesykkel i dåpsgave. Blir alltid godt mottatt. Anbefales virkelig!
bokormamma Skrevet 15. november 2010 #7 Skrevet 15. november 2010 Vi har gitt, og fått, mange fine eventyrbøker og tollekniv som evt kan brukes til barnebunad eller moro. Selv ble vi veldig glade både for fin sparebøsse, barnebestikk og førsteutgaver av klassiske barnebøker (de stiger jo i verdi og er slik sett en investering for barnet). Vet også en del faddere som starter spareordninger for fadderbarnet, slik at de kan bruke pengene på bil/lappen e.l. når de blir større.... Man trenger jo litt da også...
Traveltobarnsmor! Skrevet 15. november 2010 #8 Skrevet 15. november 2010 Babykrøniken! Det er en fotoalbum som man kan fylle inn alt som skjer fram til skolealder...når første tann kom osv.. Blå skinnsko, mine første sko
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå