Gå til innhold

dåpsgave til gutt???

Anbefalte innlegg

Skrevet

er helt blank!

jeg og min samboer skal være fadder på sønnen til min beste vennine, men vet ikke hva vi skal gi i gave!??!

hun ønsker ikke noe fra gullsmedn men heller ting han kan bruke o.l

har tenkt på kniv, men vet ikke helt.

har noen gode forslag til oss:)?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da minstemann ble født fikk han bl.annet tripptrappstol, kniv, eventyrbok, sparebøsse (formet som en bil),servise, bestikk, penger osv...:)

Gjest Mentha♥med kul på magen♥
Skrevet

Jeg ga Den store Barnesangboka i dåpsgave, den ble veldig godt mottatt, og har fått masse skryt for den senere :) Det er jo en hel serie med fine bøker, eventyrboka, godnattboka osv, som er populære for barn (og voksne) etter min erfaring i alle fall :)

Skrevet

SIA er et interiørmerke som bl.a. har maaaasse forskjellig til barn.

Vi fikk barnestol og barnebord av fadderene til vårt eldste barn i denne serien, og ble kjempeglade for det!

Her er en link til en butikk som selger SIA Kids, så kan du jo surfe litt der og se.

http://www.kidsroom.mystore.no/

Skrevet

Bergans barnehagesekk! Genial gave, og veldig god sekk å ha i bhg. Utrolig holdbar også ;o)

Skrevet

Vi har gitt, og fått, mange fine eventyrbøker og tollekniv som evt kan brukes til barnebunad eller moro. Selv ble vi veldig glade både for fin sparebøsse, barnebestikk og førsteutgaver av klassiske barnebøker (de stiger jo i verdi og er slik sett en investering for barnet). Vet også en del faddere som starter spareordninger for fadderbarnet, slik at de kan bruke pengene på bil/lappen e.l. når de blir større.... Man trenger jo litt da også...

Skrevet

Babykrøniken!

Det er en fotoalbum som man kan fylle inn alt som skjer fram til skolealder...når første tann kom osv..

Blå skinnsko, mine første sko :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...