Gå til innhold

Tips for å fortelle besteforeldre nyheten i julepresang?


Endelig gravid!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har tenkt og lage et kort (som skal åpnes på julaften) med ultralydbildet. Tenker ta en ultralyd om ca to uker, bare for å se om alt er vel, og dersom det er det sender jeg en hilsen om at dette er deres 3. barnebarn som kommer til verden i juli;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres koselig ut:) Takk for svar. Tror ikke det blir noe UL her før jul, så jeg må nok finne på noe annet lurt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og min søster snakket akkurat om dette istad. (vi er gravide begge to på samme tid!:D) Søstern min kom med en morsom greie. Vi klarer ikke vente til julaften da...hehe! Men tar d i sammenheng med en bursdagsfeiring med kaffe og kaker nærmere jul. Vi skal kjøpe inn kaffekopper og skriver på hver enkelt kopp "Verdens beste bestemor/bestefar/oldemor osv." SOM vi gleder oss til reaksjonene... :D Om di i det hele tatt oppfatter det med det første. Hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt bittesmå bodyer som jeg har skrevet "Gleder meg til å treffe deg mormor" ol. på. Disse har jeg pakket inn, og skrevet "fra Nissen" på! Jeg er bortreist på julaften, og er skikkelig spent på reaksjoner hjemmefra :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for gode tips:) Jeg har også tenkt på det med kopper, enten innpakket på julaften eller å til å "servere" nyheten i. Noen som hvet hvor de har fine bestemor\ bestefar kopper?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den vordende mormor i dette tilfellet, er veldig ivrig og glad i å strikke, så eg tenkte å kjøpe ei bok med strikkeoppskrifter til baby og eitpar mjuke garnnøster. Når gåva vert opna (truleg FØR jol, kjenner eg meg sjølv rett greier eg ikkje vente så lenge med å fortelje det!), skal eg seie at "du får sjå om ikkje du får ferdig eit plagg eller to til sommaren" eller noko i den duren :-)

 

Elles synest eg besteforeldrekoppane var ein kjempegod idé!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hvertfall tenkt aa lage t-skjorter det staar verdens beste mormor og ssaa videre:) maa tenke litt mer paa det. er saa mye genialt aa finne paa..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gjorde som Solveig73 i fjor. Limte inn ul bilde på et kort og skrev noen ord fra barnebarnet:) Det ble mange lykketårer på juleaften:)

 

Lurer litt på om jeg skal gjøre det samme i år, at det kan være litt gøy? Eller er det kjedelig å gjøre det samme igjen?

Er bare to uker mindre på vei juleaften i år enn det jeg var i fjor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange gode ideer. Jeg tenkte å bestille strikke oppskrift og garn fra Nøstebarn, sende i posten med et lite kort der det står noe slikt: håper du rekker å få strikket til meg før jeg kommer i sommer :=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...