Gå til innhold

Villa Perlesukker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg synes du ga konstruktive tilbakemeldinger til den andre bloggeren og vil spørre deg om du kan gi meg også tilbakemeldinger på min blogg?

X fingre!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

.. og så var det link, da..

www.melivetpaaslep.wordpress.com

Skrevet

Jeg er ikke Villa, men kan kanskje gi tilbakemeldinger likevel? Jeg ble positivt overrasket både over rettskriving og den fine fortellerstilen din:)

Fikk sikkert en flott karakter i norsk;)

Hilsen norsklærer;)

Skrevet

Du jeg ble faktisk sittende å lese alt:)

Har ikke så lyst til å utdype hvorfor men jeg personlig synes du skriver bra.

Jeg vet ikke vhvor du vil og hva meningen med bloggen er men jeg ville nok si at akkurat nå er den litt tynn. Men bevare du er jo nettopp startet.

Liker at den er ren og pen i stilen..... liker navnet veldig godt... satt lenge og undret på ME...livet på slep... hihi

så så jeg at du hadde skrevet en grunn for valg av navn... kjempebra!

Nå skal jeg også over på wordpress om noen uker og vet at de har tonnevis med utvidelser... men har ikke satt meg skikkelig inn i det... men ville noe krydret bloggen med noen utvidelser ( gadgets som det heter hos blogger)

Masse lykke til... klem fra meg :)

Skrevet

Tusen takk, norsklærer!

Veldig flott med en slik tilbakemelding! Ofte skriver jeg i halvkoma og det kjennes nesten tilfeldig ut at jeg går fri for skrivefeil. Skrivefeil er flaut og i de tilfellene feilene dukker opp skyldes det at hjerne ikke klarer å følge helt med.

Blir rørt, jeg!

Skrevet

Villa!

Takk så mye for tilbakemeldingen! Du aner ikke hvor godt det var å lese denne tilbakemeldingen, tusen takk!

Hvis du vil skrive mer om hva du liker, eller noe annet, kan du sende meg epost.

Jeg er ny på wordpress og kan egentlig ingenting om blogging, men det går seg nok til.

Hva er tynt? Jeg skal skrive mer om motiv og hensikt, men er ikke sikker på om det skal bli en egen bloggpost eller om det hører hjemme under "About me". Alt det tekniske er jeg temmelig grønn på, men kan få hjelp til ting.

Hva slags utvidelser tenker du på?

Hilsen grønn blogger med kognitiv svikt...

Skrevet

Du jeg er også helt grønn på wordpress men om du googler extentions wordpress så er ejg sikekr på at du finner noe bra... eller google top gadgets wordpress.... eller most popular etc.

Det er jo ofte slik at det som er best er det som er mest populært også ;)

En utvidelse kan jo være så mye...alt fra galler til kalender osv.

Jeg hadde om jeg var deg også sjekket rundt i usa på de mest besøkte bloggene innenfor det du skriver om og sett på hva de har slags utvidelser på sine blogger ;)

Jeg fikk masse tips fra en matblogg i usa ;)

Lykke til :)

Skrevet

Takk for svar igjen!

Du har virkelig suksess med bloggen din! Det er superbra og jeg er ikke rent lite misunnelig! Jeg har dessverre ikke kapasitet til å jobbe mye med min blogg, men skriver når jeg kan. Har nettopp lagt inn en ny post.

Jeg titter på hva andre gjør og kommer nok til å bruke tid på å utvikle bloggen min. Siden hodet mitt jobber langsomt tar det også tid å skjønne hvordan jeg vil ha det og ikke minst hvordan jeg skal få det til, hehe..

Takk for tips!

Ps!

Andre er også velkomne til å kommentere bloggen min.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...