Gå til innhold

Nå er det nok!


MegOgSkjønningen

Anbefalte innlegg

Har denne helgen hatt mye smerter, en liten blødning og vært på sykehuset for en sjekk.. Gøy helg med andre ord!

 

Er nå ca 6 uker på vei, og fredag kveld fikk jeg mye vondt i magen, men tenkte egentlig ikke så mye over det pga det har jeg egentlig hatt siden begynnelsen av oktober pga gjennomgått prøverørsbehandling for å bli gravid. Var rett etter innsettelse av egg, altså i rugeperioden, innlagt på sykehus pga overstimulerte eggstokker, mye smerter og masse vann i buken. Dette har blitt bedre, men så ble det plutselig mye verre igjen på fredag. Natt til lørdag hadde jeg en liten blødning og trodde da selvfølgelig at da var alt håp ute. Ringte til sykehuset for å høre hva jeg skulle gjøre, fikk beskjed om å komme til sjekk i dag pga de var så veldig travelt opptatt i går.

 

Alt var heldigvis fint idag, hcg som ble målt var høy og fin, og på ul kunne de se fosterannlegg, men ikke mer enn det siden det var for tidlig ennå. slapp heldigvis å bli innlagt (kranglet meg til å få dra hjem). Men er nå sykemeldt i 2 uker med streng beskjed om å ta det helt med ro, unngå fysisk aktivitet og å knaske smertestillende mot smertene.

 

Går dette bra så er det klart det er verdt det, men nå syns jeg at jeg har måtte gå gjennom nok for å få dette til, syns jeg fortjener at det skal gå knirkefritt heretter, menmen, sånn er livet.

 

Ble veldig langt dette her, sorry, måtte bare få det ut en plass, og siden graviditeten er relativt hemmelig fremdeles så ble det her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er stedet å få ut dampen for oss alle, så det er da ingenting å unnskylde. Skjønner deg godt. Alle og enhver ville blitt usikker pga blødning, liten eller stor. Så flott at de fant noe på ultralyden! :) Men synes jo selvfølgelig at du fortjener bedre, dvs et ukomplisert svangerskap fra begynnelse til slutt.

 

Nå må du høre på legen og slappe av med god samvittighet. Kanskje har du et par bøker du har lengtet etter å lese, eller kanskje tv-serier er noe for deg. Selv skal jeg kose meg med Mad Men når kvalmen setter inn for fullt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...