min<3 Skrevet 14. november 2010 #1 Skrevet 14. november 2010 gidder man å bruke så mye unødvendig energi på å irritere seg over hva andre mennesker syntes og mener.????
Nr 2 på vei <3 Skrevet 14. november 2010 #2 Skrevet 14. november 2010 Det lurer jeg å på.. Kan ikke folk bare være enig om å være uenig liksom ? Så kjedelig det ville vært om alle var enig HELE tiden.
Gjest Skrevet 15. november 2010 #3 Skrevet 15. november 2010 Hehehe, helt enig med deg... Det som overrasker meg er hvor ekstremt hårsåre mange her inne er og hvor personlig de tar andres meninger! (skjønner ikke hvoroir de utsetter seg selv for dette forumet når de er så nærtagende). Jeg må av og til ta meg litt i å bli både oppgitt og rystet over svarene såkalt voksene mennesker kan gi hverandre. Og det som skremmer meg mer er at disse menneskene som roper ut sterke personangrep skal oppdra ett lite menneske til og å bli en god medborger. Men heldigvis er det enda en god del mennesker her inne som kan føre en skalig debatt uten å hoppe inn i stire personangrep, og det synes jeg kan være både spennende og underholdende å lese:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå