Gå til innhold

Ang. å bli satt i gang


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

 

Vært innlagt i helga med mistanke om svangerskapsforgiftning, fått dra hjem i dag for å så komme inn igjen annenhverdag frem til termin.

Men lenger enn termin får jeg ikke gå, så det vil si at jeg vil bli satt i gang i løpet av 1 uke.

Legen snakket om en type ballong som er førstavalget med igangsetting og at jeg kunne bli liggende i ca 3 dager å føde.... Ja det hørtes fristende ut.. Noen som har gjort dette tidligere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Hei!

Etter å ha gått 17 dager over termin måtte jeg også få innsatt ballong. Ble i tilegg med i en studie der jeg fikk to ballonger i stedet for en. Men du skal sikkert ha den "vanlige". Har jo da bare erfaring med den med to ballonger så ta dette med en "klype salt". Det er ikke vondt å sette den inn.Dersom du vet hva urinkateter er så er det nesten identisk med det. Så er ikke store ballongen som blir liggende der:)

Jeg begynte med maserier kort tid etter den ble satt inn og holdt på med det i et døgn før jeg da fikk modningspiller x 3. Men dersom ballongen detter ut av seg sev, har den gjort det den skal- nemlig å modne og åpne opp. Det gjorde den ikke på meg, derfor pillene i tillegg. Det var pillene som gjorde susen for meg. Jeg byegynte med ballong tirsdag, modningspiller onsdag og fikk rier natt til torsdag etter 3. pillen med tabletter. Lykke til- og ikke gru deg:) Du er nå snart ved mål!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Etter å ha gått 17 dager over termin måtte jeg også få innsatt ballong. Ble i tilegg med i en studie der jeg fikk to ballonger i stedet for en. Men du skal sikkert ha den "vanlige". Har jo da bare erfaring med den med to ballonger så ta dette med en "klype salt". Det er ikke vondt å sette den inn.Dersom du vet hva urinkateter er så er det nesten identisk med det. Så er ikke store ballongen som blir liggende der:)

Jeg begynte med maserier kort tid etter den ble satt inn og holdt på med det i et døgn før jeg da fikk modningspiller x 3. Men dersom ballongen detter ut av seg sev, har den gjort det den skal- nemlig å modne og åpne opp. Det gjorde den ikke på meg, derfor pillene i tillegg. Det var pillene som gjorde susen for meg. Jeg byegynte med ballong tirsdag, modningspiller onsdag og fikk rier natt til torsdag etter 3. pillen med tabletter. Lykke til- og ikke gru deg:) Du er nå snart ved mål!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Etter å ha gått 17 dager over termin måtte jeg også få innsatt ballong. Ble i tilegg med i en studie der jeg fikk to ballonger i stedet for en. Men du skal sikkert ha den "vanlige". Har jo da bare erfaring med den med to ballonger så ta dette med en "klype salt". Det er ikke vondt å sette den inn.Dersom du vet hva urinkateter er så er det nesten identisk med det. Så er ikke store ballongen som blir liggende der:)

Jeg begynte med maserier kort tid etter den ble satt inn og holdt på med det i et døgn før jeg da fikk modningspiller x 3. Men dersom ballongen detter ut av seg sev, har den gjort det den skal- nemlig å modne og åpne opp. Det gjorde den ikke på meg, derfor pillene i tillegg. Det var pillene som gjorde susen for meg. Jeg byegynte med ballong tirsdag, modningspiller onsdag og fikk rier natt til torsdag etter 3. pillen med tabletter. Lykke til- og ikke gru deg:) Du er nå snart ved mål!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...