Anonym bruker Skrevet 14. november 2010 #1 Skrevet 14. november 2010 er dere like "gærne"som meg...jeg går å sier til snuppa mi(6 mnd) at jeg elsker henne, er glad i henne og hun er såååå fin veldig mange ganger om dagen(og susser og snuser på henne hehe)....gjør dere andre det?
Anonym bruker Skrevet 14. november 2010 #2 Skrevet 14. november 2010 Det gjør da vel de aller aller fleste.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2010 #3 Skrevet 14. november 2010 haha ja jeg er vel hakket værre tror jeg. Å det er både med 3åringe og baby på snart 3 mnd;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå