Anonym bruker Skrevet 14. november 2010 #1 Skrevet 14. november 2010 For at det skal gå galt denne gangen også Jeg klarer ikke å glede meg over denne graviditeten . Jeg har mistet 5 ganger på 3 år ,siste SA var for 6 uker siden og nå er jeg gravid igjen . Denne gangen går jeg på fragmin sprøyter og abyl a i håp om at det skal gå bra (har Leiden ). Jeg klarer ikke å tenke på noe annet en at jeg er gravid og er blitt totalt nervevrak . Dette kommer til å bli et laaaaangt svskap om jeg skal gå sånn i 9 mnd .
Anonym bruker Skrevet 14. november 2010 #2 Skrevet 14. november 2010 Uff da. Får krysse fingrer og tær for deg og håper det går bra.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2010 #3 Skrevet 14. november 2010 Huff, ønsker deg masse lykke til, og krysser fingrene for at det går bra denne gangen..
Anonym bruker Skrevet 14. november 2010 #5 Skrevet 14. november 2010 Krysser fingrene og sender deg gode tanker!! stor klem
Anonym bruker Skrevet 14. november 2010 #6 Skrevet 14. november 2010 kanskje blir det bedre om du klarer å komme deg over den magiske 3 mnd grensa?det er jo de tre første mnd som er mest kritisk... lykke til!
Anonym bruker Skrevet 14. november 2010 #7 Skrevet 14. november 2010 Jeg håper det Orker ikke å gå sånn i 9 mnd . Takk skal dere ha jenter Det hjelper å snakke/skrive om det HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå