Gå til innhold

Uff, jeg er så redd :(


Anbefalte innlegg

Skrevet

For at det skal gå galt denne gangen også :( Jeg klarer ikke å glede meg over denne graviditeten .

 

Jeg har mistet 5 ganger på 3 år ,siste SA var for 6 uker siden og nå er jeg gravid igjen .

 

Denne gangen går jeg på fragmin sprøyter og abyl a i håp om at det skal gå bra (har Leiden ).

 

Jeg klarer ikke å tenke på noe annet en at jeg er gravid og er blitt totalt nervevrak .

 

Dette kommer til å bli et laaaaangt svskap om jeg skal gå sånn i 9 mnd .

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff da. Får krysse fingrer og tær for deg og håper det går bra.

Skrevet

Huff, ønsker deg masse lykke til, og krysser fingrene for at det går bra denne gangen..

Skrevet

Krysser fingrene og sender deg gode tanker!! stor klem

Skrevet

kanskje blir det bedre om du klarer å komme deg over den magiske 3 mnd grensa?det er jo de tre første mnd som er mest kritisk...

 

lykke til!

Skrevet

Jeg håper det :) Orker ikke å gå sånn i 9 mnd .

 

Takk skal dere ha jenter :)

 

Det hjelper å snakke/skrive om det :)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...