Anonym bruker Skrevet 14. november 2010 #1 Skrevet 14. november 2010 I matlaging, til hud og hår.. ? Har lest litt om det i dag, og det høres jo veldig sunt og bra ut :-)
Anonym bruker Skrevet 14. november 2010 #2 Skrevet 14. november 2010 Jeg bruker det til matlaging, synes det fungerer veldig bra :-) Det skal visst være kjempesunt, og kan visst dessuten øke forbrenningen eller noe også, særlig hvis man tar det som et slags kosttilskudd hver dag. Men man kan bli veldig kvalm hvis man tar for mye i starten, man må øke gradvis slik at leveren venner seg til det eller noe. Jeg prøvde meg nemlig på litt for mye en gang, og da gikk det en time før jeg hang over do... %-) Etter det har jeg holdt meg til å bruke det i matlaging... Men jeg skal prøve meg igjen snart.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2010 #3 Skrevet 14. november 2010 Høres utrolig intr ut altså :-) Hehe skal prøve å ikke starte for hardt... skal nemlig ned utrolig mange kilo, i tillegg til at jeg prøver å endre kostholdet mitt på mer ren mat. Er jo så mye dritt i bearbeidet mat :-/
Anonym bruker Skrevet 14. november 2010 #4 Skrevet 14. november 2010 Det er veldig sant... Blir helt matt over alt de har lov til å putte i "maten" vår... Hvis du er intr. i å endre kosthold kan jeg forresten anbefale noe som heter quinoa som alternativ til ris/pasta. Det er veldig godt i/til salater, f.eks. Må bare passe på å skylle det godt før koking, ellers kan det bli en bitter smak. Får kjøpt det på gode helsekostbutikker. Det er et slags frø, med masse proteiner i. :-)
Anonym bruker Skrevet 14. november 2010 #5 Skrevet 14. november 2010 Tusen takk for tips =) Det skal jeg se etter, spiser fint lite ris og pasta til vanlig, men ekstra proteiner er jo alltid kjekt =)
Anonym bruker Skrevet 14. november 2010 #6 Skrevet 14. november 2010 Er ikek kokosfett usunt? Mulig jeg er helt på jordet, men trodde da virkelig det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå