Anonym bruker Skrevet 14. november 2010 #1 Skrevet 14. november 2010 Jeg er gravid i uke 10 og har en datter på 4,5 år. Flere rundt meg vet om graviditeten og jeg er redd min datter skal få vite nyheten av andre enn meg. Synes dere det vil være for tidlig å si det nå snart? Hvilke erfaringer har dere?
Anonym bruker Skrevet 14. november 2010 #2 Skrevet 14. november 2010 be folk være stille om det, hvorfor spre det ut når du bare er 10uker på vei og har et barn fra før av? Jeg hadde holdt meg til uke 20, evt til det vises
Anonym bruker Skrevet 14. november 2010 #4 Skrevet 14. november 2010 Jeg har vært tvunget til å si det grunnet dårlig form... I tillegg forteller magen historien selv uten at jeg egentlig behøver legge til for mye... Magen har kommet fort, kan du si... HI
Anonym bruker Skrevet 14. november 2010 #5 Skrevet 14. november 2010 Datteren min er 9 år, og hun kommer til å få vite det med en gang testen er positiv, sånn omtrent i alle fall. Pappaen skal selvfølgelig få vite det først, også kan vi sammen fortelle henne det. Håper hun kan være med på ultralyd og sånt etterhvert, sånn som jeg var da jeg som 4 åring skulle blir storesøster..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå