Anonym bruker Skrevet 14. november 2010 #1 Skrevet 14. november 2010 Det er ihvertfall min erfaring med utroskap. Å være utro er noe av det vondeste og jævligste jeg har gjort, og kommer aldri aldri til å gjøre det igjen...Fler her som har erfart utroskap som kun har skjedd en gang?
Anonym bruker Skrevet 14. november 2010 #2 Skrevet 14. november 2010 Ja om personen angrer og virkelig sliter med det etter en gang så klart at det skjer ikke igjen. Men problemet er at mange ikke gjør dette. Og angrer man ikke, eller angrer ikke før man blir tatt i å være utro så er nok sjangsen ganske så stor for at det skjer igjen ja
Anonym bruker Skrevet 14. november 2010 #3 Skrevet 14. november 2010 Stemmer nok for noen. Men etter jeg fant ut hvor lett det er så har jeg ikke klart å slutte.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2010 #4 Skrevet 14. november 2010 Jeg har vært utro mot alle jeg har vært sammen med. Helt til jeg traff den store kjærligheten. Han kan jeg ALDRI være utro mot. det er også han jeg har barn med.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2010 #5 Skrevet 14. november 2010 Om du aldri kommer til å gjøre det igjen vet du jo ikke før du ligger i grava...
Anonym bruker Skrevet 14. november 2010 #6 Skrevet 14. november 2010 Nei, jeg vet det faktisk. Merker det på meg. I henhold til holdninger jeg har ovenfor denne mannen og vårt forhold. det var noe helt annet med de andre. Så nei, jeg vil ALDRI være utro mot min nåværende mann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå