magica og lille tryll ♡ Skrevet 14. november 2010 #1 Skrevet 14. november 2010 Hei Har kjøpt en TFK twister jogger (eller no?) brukt på finn, og føler for å vaske sittedelen da den er veldig skitten (fikk den billig mot at jeg vasket den selv). Jeg har fått av hele trekket, og plata som er i ryggen. Den ligger jo i en lomme med borrelås-åpning. Men kan ikke finne noen tilsvarende åpning til sitteplata..?? Problemet da blir at jeg ikke får den i maskina. Noen som vet?? Evt andre metoder for å få den rein? Den er ganske møkkete altså, så bløtlegging tror jeg rett og slett ikke holder...? Takker for innspill! )
Gjest Skrevet 14. november 2010 #2 Skrevet 14. november 2010 Jeg hev hele greia i badekaret jeg, gnidde og gnukket med vaskepulver og vanish. Den var skitten men ble helt ren av det ifallefall. Vet forresten ikke om jeg kan ta ut den plata, tenkte jeg ikke på.
magica og lille tryll ♡ Skrevet 14. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 14. november 2010 Ok. Takk for svar )
Super-Langbein Skrevet 14. november 2010 #4 Skrevet 14. november 2010 Funnet åpningen? Vasket sittedelen før jeg solgte vogna i februar, husker ikke hvor åpningen er, men vil bare si at det går! ikke lurt å få den plata bløt, da vil den jo bli myk etter hvert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå