kinaputten Skrevet 14. november 2010 #1 Skrevet 14. november 2010 Har endelig funnet et par triks til å få mini på to uker til å sove bedre Varmeflaske i senga før han legges nedi. Og lyden av tørketrummelen sender han til drømmeland med engang. Ellers ser det ut som om Rod Stewart sender han avsted også, merkelige er at vi egentlig ikke liker Rod Stewart, men det gjør tydeligvis mini Så nå har det endelig blitt noen flere timer sammenhengende søvn på mamsen
cadence Skrevet 14. november 2010 #2 Skrevet 14. november 2010 Jevn during er jo et velkjent triks for å få småtrollene til å sove, det samme med dype stemmer:) Jeg lar dyna til vesla ligge oppå varmtvannsberederen mens jeg tar siste bleieskift om kvelden, da er den god og varm når hun tulles inn i den og legges ned for natten. Noen timer sammenhengende søvn er gull verdt, signerer den altså. Jeg blir utrolig gretten av å vekkes etter 1-1 1/2 time...
Pumba78 Skrevet 14. november 2010 #3 Skrevet 14. november 2010 Hm da prøver jeg det. Tulla vil ikke sove i senga om natta bare på magen min / pappans, men det får jo ikke vi sovet av!
kinaputten Skrevet 14. november 2010 Forfatter #4 Skrevet 14. november 2010 jeg tar han opp i senga for å amme om natta og trøtt som jeg er sovner jeg jo mens jeg ammer, så for å unngå dette, setter jeg alarmen på mobilen etter 20-30 min sånn at jeg får lagt han ned i senga si igjen. har det best med at han ligger i sin egen seng siden vi har angelcare baby alarm. Men skriver under på at 3 timer sammenhengende søvn er toppen og humøret mye bedre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå