Gå til innhold

felles bursdag- gi gave til begge


Anbefalte innlegg

Skrevet

nar barnet ditt er invitert i bursdsg der tre stk feirer sammen, skal man gi gave til alle selv om barnet ditt bare kjenner en av de

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har gjort det. Synes jo det ser rart ut og ta med pakke til bare den ene når flere feirer sammen. Mange her har begynt med slike fellesbursdager, og jeg må si at jeg egentlig ikke liker det. Blir mye dyrere for oss med alle de pakkene. Må si at det er klassekompiser det er snakk om, men hadde de invitert hver for seg så hadde ikke mine barn blitt invitert til alle disse barna.

Skrevet

man gir da bare til den man kjenner

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...