Anonym bruker Skrevet 14. november 2010 #1 Skrevet 14. november 2010 nar barnet ditt er invitert i bursdsg der tre stk feirer sammen, skal man gi gave til alle selv om barnet ditt bare kjenner en av de
Anonym bruker Skrevet 14. november 2010 #3 Skrevet 14. november 2010 Vi har gjort det. Synes jo det ser rart ut og ta med pakke til bare den ene når flere feirer sammen. Mange her har begynt med slike fellesbursdager, og jeg må si at jeg egentlig ikke liker det. Blir mye dyrere for oss med alle de pakkene. Må si at det er klassekompiser det er snakk om, men hadde de invitert hver for seg så hadde ikke mine barn blitt invitert til alle disse barna.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2010 #4 Skrevet 14. november 2010 man gir da bare til den man kjenner
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå