Anonym bruker Skrevet 14. november 2010 #2 Skrevet 14. november 2010 Hun ringte meg og fortalte om at hun hadde et forhold til mannen min. Men hun fotalte mer enn det som var sant. Hun skulle straffe han fordi han lurte henne og, og la tjukt på. Forsto utifra lønnsslippen at han ikke hadde vært hos henne så mye som hun påsto.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2010 #3 Skrevet 14. november 2010 Generelt rar oppførsel. Trakk seg mer og mer unna meg og familien min. Mindre intr. i sex. Så ble plutselig kondomer borte uten at det var jeg som hadde vært med å bruke dem
Anonym bruker Skrevet 14. november 2010 #4 Skrevet 14. november 2010 Jeg bodde et par timer unna og kom på helgebesøk. Alle gardiner var trekt for, oljemassasjeflaska sto fremme istedet for å ligge i skuffen som den gjorde når jeg dro. Han hadde skiftet på senga -HAN- det gjorde han aldri... Så da ante jeg ugler i mosen og sjekket tlf, mail og msnlogg... Jeg hadde rett.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2010 #5 Skrevet 14. november 2010 Mannen hennes (til elskerinnen altså) ringte og fortalte det.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2010 #6 Skrevet 14. november 2010 Hun han hadde et hemmelig forhold til sendte masse mailer til meg. Da hadde de holdt på i 1,5 år, og hun syntes det var på tide å få han for seg selv.
LOTP i Barneparadis<3<3<3 Skrevet 14. november 2010 #8 Skrevet 14. november 2010 Var så heldig at jeg fikk et brev i posten med kopi av alle mailer.... de hadde ikke et fysisk forhold, men sviket er der uansett.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2010 #10 Skrevet 14. november 2010 Var det ikke du som oppdaget at mannen din sto i med hybelboeren i kjelleren, mens du lå oppe og sov? Personlig fortalte samboeren min det selv, at han hadde møtt en annen og forelsket seg.. Men merket det jo på ham at det var noe som ikke stemte helt..
LOTP i Barneparadis<3<3<3 Skrevet 14. november 2010 #11 Skrevet 14. november 2010 Ja jeg tilga..... mulig faktisk forholdet vårt trengte en trøkk. Vanskelig å glemme helt og tilliten er jo heller laber i laaaaaang tid, men han gjorde en hel del slik at dette ble enklere for meg.
LOTP i Barneparadis<3<3<3 Skrevet 14. november 2010 #12 Skrevet 14. november 2010 Ikke meg nei hvis det var det du trodde. Vi har ingen hybel:)
Anonym bruker Skrevet 14. november 2010 #13 Skrevet 14. november 2010 Jeg hadde en rar følelse, sjekket mail og facebook, og hadde rett.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2010 #14 Skrevet 14. november 2010 Jeg hadde plutselig fått klamydia... jeg hadde kun hatt sex med samboeren min siste 8 år, så var jo ikke noen tvil om hva som hadde skjedd der...
Anonym bruker Skrevet 14. november 2010 #15 Skrevet 14. november 2010 Jeg sjekka boksen for sendte meldinger på telefonen hans. Og der var det jammen en saftig melding han hadde sendt til det lille ludderet sitt, drittsekken... (Og ja vi bor fortsatt sammen men jeg blir like kvalm hver gang jeg kommer til å tenke på det)
Anonym bruker Skrevet 14. november 2010 #17 Skrevet 14. november 2010 Fikk bare en følelse. Og så på telefonen hans til slutt, der var det mapper md meldinger fra forskjellige damer. Han hadde mange på gang samtidig, den drittsekken.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2010 #18 Skrevet 14. november 2010 Jeg har ett forhold til x'n min og har hatt det nå i over 1,5 år og dama han er forlovet med er dønn naiv og alt blåser over hodet hennes og forbi ørene, for venninner av henne vet det, og masse folk her vet det - så det er nok ikke alle som skjønner ting nei. Jeg har på tusenvis av sms'er, mms'er og jeg har skrevet opp hver gang vi har hatt sex, så jeg har alltid noe å legge frem til henne hvis hun ikke tror meg, om det kommer opp. Men jeg er ikke interessert i å ødelegge forholdet deres, så jeg har ikke sagt noe til henne, men jeg lyver ikke for x'n, så spør hun de riktige spørsmålene så skal hun få sannheten :-)
Anonym bruker Skrevet 14. november 2010 #19 Skrevet 14. november 2010 Han fortalte meg det og var veldig lei seg. Var ikke et "grovt" utroskap, men sårende non the less.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2010 #21 Skrevet 14. november 2010 Gu', så "snilt" av deg !!! Hjelpes... Pass deg når karma våkner...
Anonym bruker Skrevet 14. november 2010 #23 Skrevet 14. november 2010 Kom hjem uanmeldt og fant han i seng med ei annen dame...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå