Gå til innhold

er vanligvis ikke den sjalue personen men!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er drittlei av å finne minisjørta og undertøyet til eksen i klærne hans. Vi har akkurat flyttet til vårt nye hus og mye har kommet med i bagasjen. Klarer ikke å ikke være sjalu heller!!

ARRRRGGHH!!!

Godt å få det ut!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Seriøst? Jeg hadde antakelig rablet =P

Hvorfor i alle dager har han tatt vare på det ?

Skrevet

han har ikke tatt vare på det med vilje, han er bare ikke så "ryddig" av seg når det kommer til klær....

Jeg gikk med eksen hans sine sokker i (ull) i flere mndr, til han plutselig endag sier at de ikke er hans men eksens...

Kanskje jeg er skutt i huet og reagerer på filleting, men det er bare unødvendig nå som jeg er såå følsom og gå å tenke på på dette...ahhahaaarrgh!!

Skrevet

Hehe, i mine øyne har du all grunn til å reagere =P

Jeg hadde antakelig, som sagt, rablet hvis jeg skulle snuble rundt i min samboers eks undertøy til daglig.. Han hadde fått klar beskjed om å gå igjennom hver eneste kasse/pose med klær, og kaste alt hennes mens jeg var ute og gikk en tur for eks..sånn at jeg hadde sluppet å se det =P

Hormoner hjelper jo ikke akkurat på saken... *frustrert på dine vegne*

Skrevet

Hvorfor ikke bare samle alt i en pose og spør om hun skal ha det tilbake, hvis ikke så er det bare å kaste det.

Regner med dere har nok av egne ting å oppbevare :)

Skrevet

ja hehe. Neida går jo ikke i hennes undertøy, NEVER. bare et par sokker det var snakk om her. MEN NÅ tror jeg alt skal være borte!! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...