Gå til innhold

Volvat, noen som har erfaring derfra?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er ganske lei det offentlige helse Norge, så vi vurderer å skaffe oss medlemskap hos Volvat. Noen som har slikt medlemskap? Er det god hjelp å få derfra? :) Har en gutt med matallergi som vi vil ha skikkelig utredet, ikke bare ha "se det an" svar fra lege og barneklinikk.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke medlemsskap, men har vært der to ganger i forbindelse med graviditet. Fikk super hjelp av to flotte gynekologer. Ene gangen time på dagen av sjefsgyn.(hastet), andre gangen time etter en uke(hastet ikke).

Skrevet

Jeg har ikke medlemskap, men har gått der gjennom begge mine svangerskap. Jeg er kjempe fornøyd der, bbåde i Oslo og Fredrikstad. Jeg er veldig glad i det at jeg ALLTID kommer inn til tiden, får time når jeg trenger det og blir tatt seriøst.

Skrevet

Har brukt det noen ganger. Ingenting å si på hjelpen jeg har fått, de er veldig flinke. Men prisen er til å få helt sjokk av. Minimum 1000 kroner for noen minutters konsultasjon er helt standard.

Nå bruker jeg dem aldri. Syns offentlige tilbud er minst like bra på kvalitet, og gidder ikke bruke en formue på å kjøpe meg ut av køen.

Skrevet

Dyrt er det ja, men når det gjelder helsen te barna så betyr ikke penger noe. Vi er ikke fornøyd med det offentlige tilbudet (har prøvd i 3 år nå), derfor vi nå vurderer å ta en skikkelig utredning på minstemann privat.

Vil gjerne høre fra flere :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...