Gå til innhold

Søvn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 26 uker på vei. Sliter sånn med å sove. Drømmer så masse (har alltid drømt masse), men etter jeg ble gravid har det bare blitt verre, sover gjerne 3 timer så våkner jeg og er våken ett par timer.

Kjenner jeg begynner å bli utrolig sliten nå, er det noen sovepiller legen kan skrive ut når man er gravid, orker ikke å gå sånn som dette lenger.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har det som deg. er bare uke 23, men har strevd med søvnen lenge nå. finner ingen behagelige stillinger, får ikke meg selv i søvn til gode tidspunkt.

kan på en måte forstå at det er en måte kroppen forbereder oss på våkenetter og søvn når man har mulighet til det når barnet kommer.. men det er jo enda lenge lenge lenge igjen for oss begge, så det blir jo helt teit jo!!!

heldigvis er jeg hjemmeværende så jeg sover når det passer meg, men uff, det er ikke godt altså, og jeg blir mye alene siden jeg aldri kommer meg opp om morgenen når jeg først har fått sove..

Skrevet

har det som deg. er bare uke 23, men har strevd med søvnen lenge nå. finner ingen behagelige stillinger, får ikke meg selv i søvn til gode tidspunkt.

kan på en måte forstå at det er en måte kroppen forbereder oss på våkenetter og søvn når man har mulighet til det når barnet kommer.. men det er jo enda lenge lenge lenge igjen for oss begge, så det blir jo helt teit jo!!!

heldigvis er jeg hjemmeværende så jeg sover når det passer meg, men uff, det er ikke godt altså, og jeg blir mye alene siden jeg aldri kommer meg opp om morgenen når jeg først har fått sove..

Skrevet

Har det sånn jeg og, kan ligge å små sove så og si hele dagen og er dermed ikke trett på natten, er sykemeldt jeg også så jeg sover når det passer meg, men kan bli litt ensomt i lengden når samboeren er våken når sover og omvendt. får håpe det blir bedre snart.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...