Gå til innhold

Lyst til å se litt på bloggen min?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har laget en blogg om litt hverdagsgleder som vi har gjennom hobby, gjenbruk eller bare ting vi lager av det vi har. Har ikke blogget noe før så jeg tar i mot alt av tilbakemeldinger.

ensmakavhonning.com

Takker på forhånd:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjempekoselig blogg, men jeg syns at skriften gjorde at den ble litt rotete. Ville endret på det:-)

Skrevet

Takk for koslig tilbakemelding:) Ja jeg er enig med deg når du nevner det med skriften, bør jeg kanskje gjøre den enklere/renere?

Skrevet

Så koselig! Denne har jeg lagret. Mange gode ideer her. Jeg er evig optimist mht å øke kreativiteten min :)

Også så koseig at du og mammaen din gjør dette sammen.

Denne voksesengen ble jeg veldig misunnelig på. Jeg har sååå lyst på en slik til jenta vår. Er det vanlig å se slike senger på loppemarked?

Skrevet

Denne var koselig, artig å få enkle men fornyende tips som "alle" (det vil si til og med ikke-kreative meg)kan klare :D

Skrevet

Tusen takk for tilbakemeldingene:)

Tale30 det finnes faktisk ganske mye tøft å finne hvis man er flink til å lete, men du må være litt på hugget. Jeg syns vi var heldig med den senga, falt pladask da jeg så den:) Men jeg har sett veldig mye annet fint/kult som jeg ikke har tatt med meg pga. plassmangel eller at jeg rett og slett ikke har bruk for det. Så man kan finne mange fine skatter hvis man er villig til å lete litt:) Det beste med det hele er at man sparer penger, støtter en god sak og får et spesielt møbel ikke så mange andre har:)

Skrevet

Oi her var det til å med ting jeg kunne klare lage:) Kjempefin blogg, skal holde øye med denne:)

Skrevet

skulle ønske jeg å var like kreativ som deg:) koselig blogg=)

Skrevet

Koselig blogg.

Jeg synes den er fin.

Noen ting vil jeg tipse deg om:

1. Etiketter. Hold disse korte. Den ene er forresten uten stor bokstav.... det står: ute i naturen.

2. Det finnes en gadget du kan sette på bloggen via google. Top 10 som gir flotte thumbnails. ( bilder) Jeg har den på min blogg på venstre siden. Synes den er fin å ha på en blogg.

3. En annen gadget er en random pick på innlegg. Jeg har denne på min høyre side. Denne må du også google. Jeg synes personlig blogger blir renere slik enn å bruke egne bilder i margen.

4. Bildet helt øverst synes jeg ble veldig tungt :)

5. Synes du har superflotte bilder på bloggen men jeg ville helt klart bestemt meg for å ha innleggene på samme måte hver gang. Dvs alle bilder sentrert eller til høyre osv.

Ellers gleder jeg meg til å se mer fra bloggen din ;) Kjempegøy!

Her er min blogg:

http://villaperlesukker.blogspot.com/

Skrevet

Tusen takk for tilbakemelding og ikke minst gode tips. Ser det er en del ting jeg må lære meg:)

Hehehe, jeg er faktisk veldig enig i deg med at det øverstebilde er veldig tungt. Men det er et bilde min mor er så veldig glad i, det er bilde av foreldrene hennes på vei for å bytte honningkasser (vanskelig for andre å se men). Vi driver også på med honning/bier og skal etterhvert lage noen produkter ut av det, derfor tror jeg mamma er så knyttet til det. Har prøvd å foreslå andre bilder, men hun er ikke så enig i det;)

Jeg tenkte faktisk på å kontakte deg Villa Perlesukker, jeg har litt lyst til å "reklamere" litt for kakene og siden din i bloggen min litt senere. Jeg syns nemlig kakene og bloggen din er fantastisk:)

Men jeg må nesten bare få bloggen min oppe å gå sikkelig, så jeg skal spørre deg når den tid kommer;)

Skrevet

Bra nok til å være førstegangs blogger:)

Skrevet

Nei, du må ikke ta bort det øverste bildet. Det var jo så fint!:) Du kan heller forandre litt på det ved å forandre teksten, gjøre bildet mindre, og kanskje litt mykere i kantene. I tillegg hadde det blitt mer oversiktlig dersom dere hadde redusert "midten" litt, slik at mer av bakgrunnen kom frem:)

Kjempe koselig blogg forresten, har lagret den i favoritter;)

Skrevet

Nei vet du hva...om det bildet er et spesielt bilde fpr deg så MÅ du bruke det... kanskje på en måte få frem historien...

Det er jo slike ting som "selger".

Men ville prøvd å få frem at det bildet faktisk er hva du beskriver her....

:)

Et eget innlegg om bildet?

Lykke til... kontakt meg når du er klar for det du... jeg er selv ny på bloggingen... kun blogget i 5-6 uker... og har ikke fått karret meg til å få en egen bloggliste på blogger jeg følger....

Hilsen herfra :) Stå på!

Skrevet

Er det blogspot du bruker Hi? åssen fikk du til å bare få .com?

Skrevet

hvor fikk i landet fikk du tak i den senga?

Skrevet

Akkurat det jeg var ute etter, meisebollene også:D Så de lagde på barnetv og hadde lyst å gjøre det samme selv med gutten. Manglet bare å vite åssen man lagde de, ser ikke ut som det er så vansklig på bloggen din. Takk for "oppskrift"

Skrevet

Villa Perlesukker: Hvordan får du den translation- greien du har øverst til høyre på bloggen din?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...