Anonym bruker Skrevet 13. november 2010 #1 Skrevet 13. november 2010 Jeg vurderer det.. Vil gjerne vite alt om den, er ikke like lett lese på nett, så vil gjerne høre personlige erfaringer
Anonym bruker Skrevet 14. november 2010 #2 Skrevet 14. november 2010 Jeg syns den var ok. Hadde litt trøbbel med å huske å ta den inn/ut, men det skal ikke være noen krise. Ingen av oss kjente den under samleie. Men jeg opplevde litt samme problemer som med annen prevensjon, tynne slimhinner, manglende sexlyst og soppinfeksjoner.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2010 #4 Skrevet 14. november 2010 jeg har brukt den og anbefaler det IKKE! For det første er den plundrete å plassere riktig, når vi hadde sex måtte jeg ta den ut på forhånd og plassere den på nytt etterpå, ellers fulgte den gjerne med ham på vei ut... hehe... Masse ekstra styr med å vaske den hver gang den må ut, sikkert noen som bare stapper den på plass igjen, men det bød meg litt imot. En gang jeg satt på jobben kom den ut som en prosjektil da jeg måtte nyse!!! Ikke spesielt kult! Vil derimot anbefale deg p-plaster, det er helt genialt!!
Anonym bruker Skrevet 14. november 2010 #5 Skrevet 14. november 2010 jeg bruker den og synes den er veldig bra. har ingen problem med at den kommer ut og har satt alarm på tlf når den skal ut/inn. merker lite til den under "aketn":-) utrolig praktisk at man er like sikker selv om man kaster opp eller er litt dårlig i magen. merker lite til hormonene, ble kvalm av p pillen, men ikke av denne. en liten uting er at jeg har hatt litt småblødninger noen mnd, men det håper jeg skal gå over. hadde det litt med en type p pille også, de første mnd.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2010 #6 Skrevet 14. november 2010 jeg har brukt den, og var egentlig godt fornøyd. Litt vanskelig å huske på riktig dag for når jeg skulle ta den ut/ sette den inn. Som all annen hormonprevensjon jeg har brukt, så mistet jeg litt lysten på sex så måtte jobbe litt med meg selv der. Og sist men ikke minst - jeg ble gravid med p-ring. Men det er vel som med all annen prevensjon ikke 100% sikker:) Det positive er jo at en slipper å tenke på den hver dag. Den satt godt, kom aldri ut når den ikke skulle og vi kjente ikke noe til den når vi hadde samleie. jeg ble ikke kvalm slik jeg ble både med p-pillen og minipillen. Så selv om lysten ikke var på topp så var jeg godt fornøyd jeg da:) Hilsen ei som nå venter nummer fire:)))
Anonym bruker Skrevet 14. november 2010 #7 Skrevet 14. november 2010 Jeg er veldig fornøyd! Har prøvd alt annet, og får masse bivirkninger av det meste, så p ring var siste håp. Jeg har ingen bivirkninger, og kortere og minedre mens. Setter den inn fredag, fredag 3 uker senere tar jeg den ut, begynner å blø sent mandag eller tirsdag og setter den inn igjen fredag og da slutter jeg å blø etter et par timer. Helt nydelig å aldri ha mensen i helgene lenger;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå