Anonym bruker Skrevet 13. november 2010 #1 Skrevet 13. november 2010 Åssen var dette igjen? Hvis egget er gått ut på dato, jeg vurderer å selge nattkjolen min, gubben finner ikke bilen som er parkert i en annen garasje og jeg skvetter av rare menn i sebratruser, hva gjør jeg egentlig da? Selger sametrusa eller spiser egget?
Anonym bruker Skrevet 13. november 2010 #3 Skrevet 13. november 2010 Da må du forhandle med ørna. Den er nemlig veldig glad i sametrusa si, og eggene sine vil den jo ha i fred. Spøs om ikke ørna hakker ut øynene dine før den stikker av med ungen som ligger i vogna ute....
Anonym bruker Skrevet 13. november 2010 #5 Skrevet 13. november 2010 jeg hadde pælma både egg, nattkjole og sametruse inn i den bilen som allikevel blir stående på et gjenglemt sted
Anonym bruker Skrevet 13. november 2010 #6 Skrevet 13. november 2010 Du bytter bort sametrusa for sebratrusa på ebay, gir egget til Ørnulf og kjører bil i bakovervendtsete hjem
Anonym bruker Skrevet 13. november 2010 #7 Skrevet 13. november 2010 Nei, sørger for å holde brannøvelse for barna dine og fyller brannslokkingsapparatet med hyllebærsaft før du nøye regner på hvor mye naboens barnebursdag koster. Når du har funnet ut kostnaden selger du sametrusa og har egget i bursdagskaka som bare er en liten del av den 5- retters middagen du skal servere i podens bursdagskalas.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2010 #8 Skrevet 13. november 2010 bilen leter du bare etter hver 14.dag, i en og annet garasje, i og med at du i utgangspunktet ikke vet hvor den står. jeg tror jeg hadde solgt egget med på kjøpet til den nattkjolen
Anonym bruker Skrevet 13. november 2010 #9 Skrevet 13. november 2010 Join millitæret i nattkjolen med org, og bilen må du bare la rulle. Du får heller ta vogna, sebra og same blir sydd sammen og gir mer luft enn et helseteppe. Men mannen leter fremdeles etter egget, i en annen garasje enn der den sto, og parkerte uten skilter og nå er den utgått!
Anonym bruker Skrevet 14. november 2010 #10 Skrevet 14. november 2010 kjipt når både egg OG bil er utgått da...
Anonym bruker Skrevet 14. november 2010 #11 Skrevet 14. november 2010 men hva kom egentlig først? høna eller egget? det er jo litt interessant i denne sammenheng
Anonym bruker Skrevet 14. november 2010 #12 Skrevet 14. november 2010 Tipper høna var der først, men ble tatt av ørna. Rakk heldigvis å legge et egg før ORG knabba det da det tydelig var utgått og serverte til ungene som sto opp 2 minutter for seint!
Anonym bruker Skrevet 14. november 2010 #13 Skrevet 14. november 2010 hva er greia her? skjønner ingen ting jeg...
Anonym bruker Skrevet 14. november 2010 #14 Skrevet 14. november 2010 Dette sammensuriet er "mobbing" av gamle, idiotiske innlegg....
Anonym bruker Skrevet 14. november 2010 #15 Skrevet 14. november 2010 Jeg husker alle disse innleggene, utenom nattkjole. Hva er greia med nattkjole?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå