Gå til innhold

sam(m)e egget...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åssen var dette igjen?

Hvis egget er gått ut på dato, jeg vurderer å selge nattkjolen min, gubben finner ikke bilen som er parkert i en annen garasje og jeg skvetter av rare menn i sebratruser, hva gjør jeg egentlig da?

Selger sametrusa eller spiser egget?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da må du forhandle med ørna. Den er nemlig veldig glad i sametrusa si, og eggene sine vil den jo ha i fred. Spøs om ikke ørna hakker ut øynene dine før den stikker av med ungen som ligger i vogna ute....

Skrevet

jeg hadde pælma både egg, nattkjole og sametruse inn i den bilen som allikevel blir stående på et gjenglemt sted

Skrevet

Du bytter bort sametrusa for sebratrusa på ebay, gir egget til Ørnulf og kjører bil i bakovervendtsete hjem

Skrevet

Nei, sørger for å holde brannøvelse for barna dine og fyller brannslokkingsapparatet med hyllebærsaft før du nøye regner på hvor mye naboens barnebursdag koster. Når du har funnet ut kostnaden selger du sametrusa og har egget i bursdagskaka som bare er en liten del av den 5- retters middagen du skal servere i podens bursdagskalas.

Skrevet

bilen leter du bare etter hver 14.dag, i en og annet garasje, i og med at du i utgangspunktet ikke vet hvor den står.

jeg tror jeg hadde solgt egget med på kjøpet til den nattkjolen

Skrevet

Join millitæret i nattkjolen med org, og bilen må du bare la rulle. Du får heller ta vogna, sebra og same blir sydd sammen og gir mer luft enn et helseteppe. Men mannen leter fremdeles etter egget, i en annen garasje enn der den sto, og parkerte uten skilter og nå er den utgått!

Skrevet

kjipt når både egg OG bil er utgått da...

Skrevet

men hva kom egentlig først? høna eller egget?

det er jo litt interessant i denne sammenheng

Skrevet

Tipper høna var der først, men ble tatt av ørna. Rakk heldigvis å legge et egg før ORG knabba det da det tydelig var utgått og serverte til ungene som sto opp 2 minutter for seint!

Skrevet

hva er greia her?

skjønner ingen ting jeg...

Skrevet

Dette sammensuriet er "mobbing" av gamle, idiotiske innlegg....

Skrevet

Jeg husker alle disse innleggene, utenom nattkjole. Hva er greia med nattkjole?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...