Anonym bruker Skrevet 13. november 2010 #1 Skrevet 13. november 2010 Jeg får vitnemål (endelig-halleluja!) nå, men da jeg spurte om å få se karakterutskrift fra 2. året ser jeg at jeg har en 3 i ett fag som jeg egentlig hadde 5 i! Når fullførte 2. året fikk jeg jo vite karakteren, men har typisk nok ikke tatt vare på karakterutskriften. Er jo 4 år siden nå... Jeg fikk 5 på alle prøver, og jeg ringte med engang de venninene mine fra den gamle klasse som også huske det. (Jeg var den eneste som fikk den karakteren, ganske streng lærer) Må jeg bare gi opp dette, eller har de et slags register over hva jeg har fått på forskjellige prøver i dette faget? Dette er veldig viktig for meg da snittet på det jeg skal søke meg inn på ligger på 4.5 og det er nøyaktig det jeg har, forutsatt at jeg får den 5eren min! Noen snille lærere som har peiling som kan svare meg?
Anonym bruker Skrevet 13. november 2010 #2 Skrevet 13. november 2010 Ingen som har litt peiling engang?????????
Anonym bruker Skrevet 13. november 2010 #3 Skrevet 13. november 2010 Kanskje litt sent på kvelden til å forvente svar fra en marginal gruppering (videregåendelærer) her på dib. Ikke noe du får rettet opp i på en søndag, så spørsmålet ditt kan nok vente til i morgen også...
Anonym bruker Skrevet 13. november 2010 #4 Skrevet 13. november 2010 Er du bombesikker på at det faget fra 2. året kommer med på det endelige vitnemålet? Det er bare visse fag fra 1. og 2. år som kommer med på vitnemålet, og som snittet skal regnes ut av.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2010 #6 Skrevet 14. november 2010 Det skjer feil i datasystemet. Jobber selv i ungdomskolen, og har opplevd at elever som hadde 3 fikk 5 og omvendt. Har stort sett skjedd ved omlegging av nytt datasystem osv, men gjett om vi stresset den dagen de skulle deles ut og fant ut det ikke stemte... Hva med å ringe læreren? Er ikke mye du klarer å gjøre utenom tror jeg. Evt si at du fikk 5 og om de greier å sjekke at det stemmer på en annen måte. Men det er noen år siden nå da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå