Gå til innhold

Huff.... vi har jo ikke sex lenger.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og mannen min har vert sammen i 11 år. Vi har 2 barn.

Nå venter vi nr. 3 (28uker på vei), og jeg har liksom ikke lysst på sex lenger... vi har sex 1 (max 2) ganger i mnd......! Her i sommer gikk det faktisk 1,5mnd! Mannen min prøver seg ikke lenger heller, har vel gitt opp stakkar :(

Men jeg VIL jo ha sex......men har liksom ikke lysst!

HJEEEELP!!

Hva i alle dager gjør jeg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jaja, men hvis du ikke kommer til å ha sex med mannen din så vil du ende opp som Alenemor. Det er nå sikkert og visst.

Ta deg sammen og spre beina og nyt det.

Skrevet

Jo, den kan jeg svare på. Vet ikke om det fungerer på dere, men fungerte her. Nå er det slik at sex er veldig ubehagelig for meg, så vi har prøvd andre former for kos. Og det har fungert. Brukt litt forskjellig "leketøy" (som vibrator både for meg og han) og hånda. Kjøp dere noen leketøy, og gjør noe annerledes enn dere pleier å gjøre. Vær litt kreative:-) Vet ikke om du har sett på Trekant, men jeg fikk ihvertfall noen tips og råd der:-)

Skrevet

Enig med nr 2 her.

Begynner du snart ikke å ha sex med han vil han finne seg ei som vil, eller du blir alenemor og han finner seg ei ny da.

Skrevet

Herregud, for et teit svar... For det første; mannen din har faktisk også ansvar! For det andre; de fleste par går gjennom perioder med litt sextørke, de overlever som regel. De fleste menn er ikke så enspora at de finner seg en annen pga en slik periode. For det tredje: jeg syns det blir helt feil å skulle ha sex med noen av frykt for at de går fra en ellers. Ingen andre som ser problemet der?

Om du har lyst på eller ønsker å ha lyst på mer, så gjør noe med det. Men det er faktisk din og mannens felles ansvar med et godt sexliv..

Skrevet

Hjelpes... Hørt om K O M M U N I K A S J O N ? ? ? ? ? ? ?

Du må da sette deg ned sammen med mannen din, og fortelle hvordan du har det. OG høre hvordan han har det !!

Kan hende han blir kjempeglad for å høre at du ønsker sex, men bare ikke vet hvordan du skal komme deg i gang...

Hjelpemidler, lek, oljer + + +, samt sexy sms'er gjennom dagen kan være med på å få opp lysten.

MEN først MÅ dere snakke !!! Lykke til !!

Skrevet

Javel.. Så menn da skal gå uten sex, eller kanskje sex 3 ganger i året.. i mange år uten bedring ? Tror ikke du er klar over hva det faktisk gjør med en mann, selvtilitten, humøret og hele forholdet.

Skrevet

hei! jeg hadde hellet ikke lyst på sex når jeg gikk gravid! jeg følte meg ikke særlig sexy.. mannen min syntes det var rart å ha sex med "barnet tilstedet" :P

tok ei stund før vi kom gang igjen etter fødselen også,men nå har vi det fint:)

Men vi har bare ett barn da.......kan tenkte meg to barn og en til på vei er veldg slitsomt og tar opp mye av tiden og kreftene deres.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...