Anonym bruker Skrevet 13. november 2010 #1 Skrevet 13. november 2010 Og er ca 1,60 m høy. Dette er min kropp sin trivselsvekt, tror jeg. Føler meg faktisk passelig og slank ved den vekten. Og kroppen min finner liksom alltid tilbake til 60 kg, uten at jeg gjør noe som helst med vekt og mat osv. Pga medisinbruk, så har vekten økt drastisk. Jeg veier nå 73 kg. Har avsluttet medisinbruken for noen måneder siden. Lurer på hvor lenge jeg kommer til å bruke på å nå min vanlige vekt igjen....... Har bare gått ned ca 2 kg siden medisinslutt. Kan ikke kutte ned mer på mat. kjipt at for å bli frisk av noe, så skaffer du deg et annet helseproblem(overvekt)....... Og så har du klær.... en ting er å gå ned, for da passer ting selv om de er for store. Går du opp i vekt, så har du ikke annet valg enn å kjøpe nytt.. Dyrt.....
Anonym bruker Skrevet 13. november 2010 #2 Skrevet 13. november 2010 hva spør du etter? sympati eller slankeråd? skjønner det er kjipt å plutselig gå opp 13 kg når du er vant å veie 60 kg uansett hva du spiste/gjorde før. men hvis du vil gå ned til 60 kg igjen er dette gode råd: spis ofte men små porsoner. beveg deg mye/ eller tren om du har tid til det. skal ofte ikke så mye til for at det blir store forandringer
Anonym bruker Skrevet 13. november 2010 #3 Skrevet 13. november 2010 Egentlig ingen av delene Bare lufter tanker jeg har om det, og venter på at vekten skal minske Ja, jeg vet det med aktivitet, men må finne en form for aktivitet som passer inn Har kjøpt meg ergometersykkel, men pga hudbetennelser på utsatte steder så kan jeg enda ikke bruke den..... får prøve med turer, selv om jobben min løser svetten opptil 4 ganger daglig 5 dager i uken. Vet ikke om jobben teller som "trim"? Det mest irriterende er klær og størrelser jeg har, men som ikke passer nå..... HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå