Anonym bruker Skrevet 13. november 2010 #1 Skrevet 13. november 2010 når vi giftet oss var vi enige om at vi ønsket oss en stor familie:) større en en familie på 5:) dette betyr så ufattelig mye for meg at eg kan ikke få forklart det skikkelig...har lyst å gi mine barn den store gaven det er å ha mangen søsken.... plutselig etter nr 3 var født bestemte han seg for rett ut av det blå at nå var det nok barn, eg føler meg ikke halveis ferdig en gang......eg blir veldig lei meg...og spør om vi ikke kan prøve på en til? da svarer han at jo visst det betyr så mye for meg skal han gå med på det og elske neste barn like høyt som de andre barna, men det neste barnet kommer ikke til å bli ønsket fra hans side... dette blir jo litt feil... men eg syntes også det er feil at mannen skal bestemme at nå er det nok og eg driter i hva du føler eller hva vi har blitt enig om før....
Anonym bruker Skrevet 13. november 2010 #2 Skrevet 13. november 2010 Få deg en valp eller en hobby. Verden har ikke behov for mer av dine gener, verden er overbefolket allerede.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2010 #3 Skrevet 13. november 2010 hahaha, godt sagt - ikke behov for mer av dine gener:D
Anonym bruker Skrevet 13. november 2010 #4 Skrevet 13. november 2010 Å skulle bestemme seg for å ha så mange barn før man vet hvordan det er å ha barn er å ta seg vann over hodet. Skjønner at det er surt at han angrer seg, men er det ikke bedre at han er ærlig?
Anonym bruker Skrevet 13. november 2010 #5 Skrevet 13. november 2010 Det må da vel være bedre at han er ærlig enn at han bare går med på å få flere unger hvis han ikke ønsker deg? Vet ikke hvor gamle barna dine er, men barn er stort ansvar og det krever MASSE oppfølging den dagen de starter på skolen og skal gjøre lekser samtidig som de vil ut å leke, skal på trening, på bursdager og hit og dit.... Glad jeg er fornøyd med å ha to friske barn jeg!
Anonym bruker Skrevet 13. november 2010 #6 Skrevet 13. november 2010 Jeg hadde forstått det om dere hadde hatt to barn, men 3 barn er ganske så ok! Det er en hverdag hvor hvis alle har sine interesser, så blir den hektisk. Forstår godt hvorfor han begrenser seg nå:-) Det ser vel egentlig du også? Kanskje han føler at han aldri strekker til. Og hvordan vil han føle det om dere får 1-2 barn til? Prøv å kos deg i noen år, kanskje dere får en attpåklatt?
Anonym bruker Skrevet 13. november 2010 #7 Skrevet 13. november 2010 Hvorfor dette behovet for mange barn? Barna dine har allerede 2 søsken hver, det er 2 mer enn mange andre barn har, og 2 mennesker de kommer til å stå sammen med i tykt og tynt iallfall de første ca 18 årene av sine liv (+ / -) Ikke heng deg opp i et visst antall barn. Det dere begge syns er et passende antall, ER et passende antall. Barna du allerede har får neppe et bedre liv om de får flere søsken (selv om ei heller et dårligere), og de kommer aldri til å savne søsken de ikke har. Vær fornøyd med de du har og gi dem heller mer oppmerksomhet, tid, kjærlighet og muligheter enn dersom de hadde vært dobbelt så mange eller enda flere..!
Anonym bruker Skrevet 13. november 2010 #8 Skrevet 13. november 2010 "mye vil ha mer". hvorfor ikke kose deg med det du har? ta vare på hverandre. sjkønner veldig godt at du er skuffet. men nå har mannen din blitt bevist med sine begrensinger hva ant barn angår, og delt den med deg, og syns det er fint med en slik selvinnsikt og åpenhet i et forhold, og man bør ikke overkjøre andres grenser.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2010 #9 Skrevet 13. november 2010 hvorfor eg ønsker mangen barn kunne eg sikkert skrevet bok om:) her er lit: det å vokse opp med mangen søken er en stor gave når en er små og seinere i livet:) ønsker dette for mine barn:) har selv vert så heldig å ha mangen søsken:) er ufattelig takknemlig for det! det er en stor støtte å ha søsken:) vi hjelper alltid hverandre og stiller opp:) eg ser helt klart hvor mye arbeid det er, har selv sett hvor hardt mine foreldre har jobbet for å få det til:) og eg hadde en fritidsaktivitet hver eneste dag utenom søndag. enkelte dager 2:) og mangen søsken i tilegg som hadde mye på timeplanen:) mine foreldre har vert helt utrulige:) vi var alltid drillet i lekser, fikk være med på stort sett det vil ville, hadde ofte venner med hjem og var i tilegg en stor famile:) har hatt verdens beste oppvekst:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå