Gå til innhold

Barn kommer ikke fra vagina!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mange av verdens fremste forskere er tilhengere av storketeorien. Dersom forplantningsteorien skal læres bort til våre barn i skolen, må den presenteres som en teori og ikke som en sannhet. Alternative teorier, slik som storketeorien, må derfor også være en del av læreplanen.

Jeg har her samlet seks bevis som bekrefter storketeorien:

1. Det kan vitenskapelig bevises at storken eksisterer. Dette faktum er bekreftet av samtlige ornitologer i verden.

2. Den påståtte menneskelige fosterutviklingen innholder en rekke aspekter som forplantingsteorien ikke kan forklare.

3. Forplantningsteorien påstår at et nyfødt barn er rundt ni måneder gammelt. Dette er absurd! Alle vet at et nyfødt barn er nyfødt. Man fyller ikke ett år og ni måneder første gang man har bursdag.

4. I henhold til forplantningsteorien er babyer et resultat av seksuell omgang. Det finnes derimot en rekke vel dokumenterte tilfeller hvor seksuell omgang ikke har resultert i en baby.

5. Statistiske studier utført i Nederland har påvist en positiv korrelasjon mellom fødselstall og antallet storker. Begge er synkende.

6. En lignende statistisk studie fra Berlin viste en positiv korrelasjon mellom økende antall storker i byens forsteder og en økning i fødselstallet utenfor byen sykehus, såkalt «utenfor sykehus-nedkomst».

Storketeorien kan grundig testes med vitenskapelige metoder. Den eneste antagelsen er at babyer blir levert av storken.

Kilder:

- Institutt for obstetrikk, gynekologi og storkevitenskap ved Universitetet i Helsingfors.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvis babyen kommer med storken: hvorfor hadde jeg å himla vondt rett før jeg fikk babyen? hvor vondt vil storken oss egentlig? hadde det ikke holdt å sende babyen i et tøystykke?

Skrevet

Det var løgnen om forplantningsterorien som svei og gjorde vond. Hadde du trodd på storken så hadde det vært bare solskinn fra A til Å

HI

Skrevet

da skal jeg tro på denne teorien neste gang. så slipper jeg smertene.

hehhee :)

cudoz for mobra teori

Skrevet

Vel da kom storken ut samme vei som babyen og for her var det helt klart noe som fant veien ut av min vagina!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...