Anonym bruker Skrevet 13. november 2010 #1 Skrevet 13. november 2010 Har tv3 vist episoder fra fødselen til Alexandra sitt 3 barn ennå, evt. tiden etterpå? Har blitt hekta i permisjonstiden...
Anonym bruker Skrevet 13. november 2010 #2 Skrevet 13. november 2010 3. barn!!? Har fått med meg brøkdeler av et kaos i familien men da var det bare to barn...
Anonym bruker Skrevet 13. november 2010 #3 Skrevet 13. november 2010 3 barn? Sist gang jeg så på det hadde hun 1 barn.. Hva er det med denne jenta siden phil følger familien?? Husker veldig godt at jeg så den familien der får ca 2-3 år siden
Anonym bruker Skrevet 13. november 2010 #4 Skrevet 13. november 2010 hmmm..hva det er med familien...du kan vel trygt si at det er mange, uløste konflikter der som de trenger hjelp til å løse;)
Anonym bruker Skrevet 13. november 2010 #5 Skrevet 13. november 2010 Ja det kan du si. Fulgte med forrige gang jeg var i permisjon, sånn ca 3 år siden og da var første barnet på vei.Er altså i permisjon igjen og det baller på seg med problemer. 3 barnet er på vei med far nr 3..Leste et sted at barnet ble født med abstinenser, så Alexandra er tydeligvis på kjøret. Tragisk!
Anonym bruker Skrevet 13. november 2010 #6 Skrevet 13. november 2010 Siste episode har gått. Da har moren til Alexandra fått en makeover (plastikk) og vi får se det. Alexandra er med gjennom satelitt fordi hun har hatt begynnende rier som har blir stoppet av lege. Men kan tenke meg det blir flere episoder om Alexandra ber på sine knær om hjelp igjen. Dr. Phil hadde noen episoder tidligere blitt skikkelig pisst på henne og sa han ikke vill snakke mere med henne hvis hun ikke tok seg sammen. Dr.Phil ønsker dem alle lykke til.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2010 #7 Skrevet 13. november 2010 Jeg har sett alle episodene av dette. Og jeg har en trøblete familie selv. vær klar over at selv om foreldre gjør alt de kan, og er skikket som foreldre, så kan barna glatt komme på glattisen slik alexandra har gjort..... Ikke vær for trygge, sier jeg bare....... Vent til tenårene til barna er over, før dere uttaler dere her....
Anonym bruker Skrevet 13. november 2010 #8 Skrevet 13. november 2010 Ja såg den siste episoden. Utifra youtube ser det ut som at foreldrene har fått enda et barnebarn som de har fått hovedomsorgen for..
Anonym bruker Skrevet 13. november 2010 #9 Skrevet 13. november 2010 Selvfølgelig skal man kunne uttale seg om noe som sendes til mange millioner av tvseere som underholdning...
Anonym bruker Skrevet 13. november 2010 #10 Skrevet 13. november 2010 Jada, men tenk over hvor bastant dere uttaler dere... Faktisk ser dere ikke alt. Ingen kan se følelsene den enkelte har i alle situasjoner her i serien. En ser bare hva den enkelte sier. Og hva er det egentlig verdt? Underholdning, og det er det....
Anonym bruker Skrevet 13. november 2010 #11 Skrevet 13. november 2010 Jeg bare ser ikke hva galt folk har sagt over...
Anonym bruker Skrevet 13. november 2010 #12 Skrevet 13. november 2010 http://drphil.com/slideshows/slideshow/5943/?id=5943&slide=0&showID=1502&preview=&versionID=
Anonym bruker Skrevet 13. november 2010 #13 Skrevet 13. november 2010 Har inntrykk av at hun ser på alle som skal hjelpe henne som fiender.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå