Gå til innhold

Farsdagsgave

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er alltid noen som skriver det er ikke vi som skal kjøpe gave til pappen, men ungene som skal. Og at det ikke er vår pappa o.l.

Men har ikke dere gitt gave til deres pappa da dere var små...som mammen deres kjøpte?

For meg var det helt normalt. Vi var med, men mamma kjøpte den. Og slik gjør vi det også. Barna kan ikke akkurat gå selv og kjøpe. Nå er de såpass store at de skal få være med å lage frokost til ham også, og så tegner de tegninger. Men gaven hjelper jeg til med:)

Så at noen skrev at selvfølgelig gir de ikke til en ex som er barnefar...for det er barna som skal gi gave. Men det må jo nødvendigvis en voksen sin hjelp til for å få kjøpt den gaven... Eller?!?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Men har ikke dere gitt gave til deres pappa da dere var små...som mammen deres kjøpte?"

Nei, vi lagde tegninger til pappa og ga han frokost på senga når vi ble store nok.

Skrevet

Jeg syns farsdager er en koselig dag:)

Har alltid gitt pappa noe, men ikke nødvendigvis kjøpt noe.. Tegnigner og laget kort, frokost på sengen og bake kake- det er det jeg husker mest!

Det var noen år som jeg kjøpte en gave også, men som oftest så gikk det i selvlaget.

Her er nå barna 6,7 og 2,5 og de har laget malerier med fingermaling i dag. Det skal pappaen få i morgen og siden komfyren her ikke virker så blir det vafler i morgen etter frokost på sengen;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...