~sjiraff~ Skrevet 13. november 2010 #1 Skrevet 13. november 2010 Hehe.. Sånn ca kl 3 i natt bestilte jeg og ei venninne hver vår kule (men forholdsvis dyre) kjole som vi egentlig ikke hadde råd til.. Fort gjort etter noen flasker vin gitt. Er spent på om vi får moms og toll for da blir de plutselig en del dyrere.. haha.. Moralen er : Har du venninnnekveld med altfor mye vin - Lås inn kortene og slå av internettilgangen :oP
Gjest ->>- Skrevet 13. november 2010 #2 Skrevet 13. november 2010 Pøh. Det var nok et nødvendig kjøp. Gratulerer med ny kjole!
Gjest Skrevet 13. november 2010 #3 Skrevet 13. november 2010 Synes ikke det var så ille. Ikke i forhold til kusina min som fikk hele dvd-serien om "Brunbjørnens liv og levne" i posten etter en fuktig kveld på byen. Så det kunne vært verre;)
Tokatter_USA Skrevet 14. november 2010 #4 Skrevet 14. november 2010 Et vennepar av oss kjøpte et helt sett med DVD'er av popmusikkkonserter fra 70-årene. Det var nok en god idé - da. Vi fikk se alle sammen på nyttårsaften, og det var jo et hyggelig møte med fortiden, iallfall for de av oss som hadde eldre søsken, og iallfall en liten stund.
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 14. november 2010 #5 Skrevet 14. november 2010 Haha, gratulerer med ny kjole!!
~sjiraff~ Skrevet 14. november 2010 Forfatter #6 Skrevet 14. november 2010 Haha.. ja skjønner jeg skal være fornøyd med en kjole )
~sjiraff~ Skrevet 14. november 2010 Forfatter #7 Skrevet 14. november 2010 Selvfølgelig var det veldig nødvendig. Klesskapet mitt er jo nærmest tomt om dagen )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå