Anonym bruker Skrevet 13. november 2010 #2 Skrevet 13. november 2010 Nå igjen??? onsdag med ubeskyttet, og i dag med kondom.... Jada, en kan stole ca 80% på en kondom uten hull, eller noe sånt..... Angrepillen virker best de første 12 timene etter ubeskyttet samleie......
Anonym bruker Skrevet 13. november 2010 #3 Skrevet 13. november 2010 Hvis du setter den på skikkelig og med en gang (ikke tjuvstarter litt uten) er den et sikkert prevansjonsmiddel. 92%eller noe slikt.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2010 #4 Skrevet 13. november 2010 For å si det slik: jeg debuterte seksuelt som 16 åring, hatt noen kjærester på de årene, aldri blitt gravid og det med kondom som beskyttelse i 14 år. Jeg vil si kondom er VELDIG sikkert om det brukes riktig. Jeg fikk mitt første barn i en alder av 30 år med mannen jeg er gift med, både baby 1 og baby 2 satt på første forsøk uten kondom, så hos meg fungerte kondom godt så lenge jeg ikke vil ha barn i tillegg til at det beskyttet meg og mine partnere mot kjønnssykdommer. Ypperlig prevansjon som slutter å virke med en gang den dras av (dvs du er fruktbar og kan lage barn når som helst om du skulle ønske det med forskjell fra spiral, ulike p-preparater etc).
Anonym bruker Skrevet 13. november 2010 #5 Skrevet 13. november 2010 håpe virkelig den hjalp altså..lel om den ikke hvar helt på når han tok den ut,dekka ikke hele..men håper den hjalp!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå