Gå til innhold

Trekkes dere mye i skatt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om noen vil svare ;) Selv har jeg "kun" en fagutdanning men trekkes nesten 9000 i skatt ( 36 %). Håper å videreutdanne meg etterhvert.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uskker på hvor mange % det utgjør ettersom jeg har tabelltrekk, men jeg betaler drøye 10000kr i skatt. Har 33000kr brutto, 23000kr netto...

Har en bachelorutdannelse, men går opp noe i lønn da jeg er ferdig med videreutdanningen min.

Skrevet

Har univ.utdannelse og trekkes 36% skatt

Skrevet

Trekkes 9000 i skatt jeg og. 36% - litt surt kjenner jeg. Du får vel ikke minsre skattetrekk om du videreutdanner deg?? Mer lønn - kanskje. Men ikke nødvendigvis det heller. Selv har jeg Bachelor.

Mannen min på sin side trekkes bare 22% i skatt.. Hmrrff... Før vi fikk huslån og han skiftet til en dårligere betalt jobb for å være mer med familien, hadde han 40% skatt :S

Skrevet

Får nok ikke mindre i skatt etter videreutdanning men mer i lønn kanskje? Hehe. Har 28 000 i brutto men kun 18 000 utbetalt. ( Begynte i ny jobb for to mnd siden) Iom at jeg har så høy skattetrekk har jeg like mye eller mindre utbetalt enn mine medarb. som ikke har utdannelse innenfor yrket.

Skrevet

Iår trekkes jeg 25%, neste år blir det høyere, men jeg vet ikke helt hvor høyt.

Skrevet

betaler mellom 12000 og 17000 i skatt i mnd..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...