Gjest Skrevet 13. november 2010 #1 Skrevet 13. november 2010 Jeg har ikke fått mensen denne mnd.. er 5 dager over og på ppiller har mensen vært punktlig på dagen! Vel, "mensen", dette er jo kun en kontrollblødning. Jeg er forstoppet og har ømme bryst som har økt i volum. Alt dette kan og være bivirkninger av ppilla ( Diane ) eller at mensen er rett rundt hjørnet. vet ikke helt hvor jeg vil med dette innlegget, kanskje noen synspunker fra dere som har vært i samme situasjon, gravid eller ei!
Hikken Skrevet 13. november 2010 #2 Skrevet 13. november 2010 Jeg ble gravid på pilla (yasmin). Hadde blødning omtrent da jeg skulle, men den var liksom litt "feil", litt annerledes enn den pleide, og plutselig tøyt begge puppene ut av bh'en (skjeddeover natta). Well helloooo, Leah :-D
Gjest Skrevet 13. november 2010 #3 Skrevet 13. november 2010 Ja, jeg har googlet meg frem til at det er lettere å bli gravid på østrogenbaserte ppiller. Diane og yasmin har de samme virkestoffene. Gikk på denne før. Har jo pcos så graviditet på pilla høres helt mirakuløst ut for meg! haha Takk for svar, Elesampen
Hikken Skrevet 13. november 2010 #4 Skrevet 13. november 2010 Ja, det hadde vært imponerende! ) Må si at jeg i dag er inderlig glad for at pilla ikke gjorde jobben sin ;o)
Gjest Skrevet 13. november 2010 #5 Skrevet 13. november 2010 Ja, ikke sant ) Var du punktlig med pillene ?
Hikken Skrevet 13. november 2010 #6 Skrevet 13. november 2010 Meget! (selv om jeg har blitt beskyldt for å ha "juksa" av ganske mange) P-pillen ble tatt til frokost hver eneste dag (ca kl 08.00 på hverdager og rundt 10.00 i helgene). Jeg surra (surrer;o) med veldig mye, men akkurat pillene var jeg ekstremt nøye med, ikke fordi jeg ikke ville ha barn, men fordi jeg ikke ville havne i en situasjon hvor jeg hadde vært nødt til å velge det bort (ny kjæreste, ikke fast jobb, ett-roms hybel osv). Uansett, barn ble det og samboern min og jeg er fortsatt lykkelige sammen i var akkurat passe store kjøpte leilighet )
Gjest Skrevet 13. november 2010 #7 Skrevet 13. november 2010 har vært punktlig sjæl! Jaja, venter til mandag om ikke mens innen den tid så får jeg bare ta en test. Har 2 venninner som har opplevd å bli gravide på ppilla. Skal være ærlig å innrømme at jeg og tenkte de MÅ ha surra med pillene. Nei, det hadde de ikke. Hu ene fikk til og med toeggede tvillinger! 99% sikker, my ass
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå