Anonym bruker Skrevet 13. november 2010 #1 Skrevet 13. november 2010 Jeg er konstant kvalm, alltid sulten, kjempetrøtt og sliten og det har jeg vært i to uker nå! Har ikke endret kosthold eller livsstil den siste tiden, og kan egentlig ikke tenke meg noe som gjør at jeg skal ha det sånn. Tok til og med en graviditetstest i går, men den var negativ.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2010 #2 Skrevet 13. november 2010 For høyt press for lenge? Lav hb?
Anonym bruker Skrevet 13. november 2010 #3 Skrevet 13. november 2010 kyssesyken?jeg var utslitt og sovnet av hele tiden i et halvt år før de fant ut at jeg hadde hatt dette...:S
Anonym bruker Skrevet 13. november 2010 #4 Skrevet 13. november 2010 Kyssesyjken har jeg hatt (var kjempedårlig i nesten ett år), men det er lenge siden og det får man vel i teorien bare en gang? Hb? Hva er det? )
Anonym bruker Skrevet 13. november 2010 #5 Skrevet 13. november 2010 Hb = hemoglobin også kalt blodprosent.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2010 #6 Skrevet 13. november 2010 Aah, så klart! Takk Kanskje jeg skulle sjekket det hos en doktor. Synes det er så pyton å dra til legen når jeg ikke er ordentlig sjuk, men dette begynner å bli litt slitsomt nå. Sitter med følelsen av å spy eller sovne hele tiden.. HI
blond Skrevet 13. november 2010 #7 Skrevet 13. november 2010 Før du drar til legen kan det være lurt å redusere på stressnivået i livet ditt. Om det skjer mye og du hviler og sover for lite er det ikke rart at du ikke fungerer som du pleier.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2010 #8 Skrevet 13. november 2010 Sant. Men det merkelige er at frem til begynnelsen av denn måneden var det utrolig mye stress i livet mitt, en jobbsituasjon som nesten tok knekken på meg, lite søvn alt for mange baller i lufta. Nå har jeg det derimot som plommen i egget både privat og på jobb. Kan det være kroppen som plutselig kjenner hvor sliten den har vært? HI
blond Skrevet 13. november 2010 #9 Skrevet 13. november 2010 Jepp. Når alt er kaos bruker kroppen all energi og fokus på å overleve og når ting er rolig merker du hvor stor belastningen har vært. Mitt råd til deg: Ta det med ro og ta tiden til hjelp, ikke gjør mer enn du må (det er antakelig mindre enn du tror), spis sunt og legg deg til faste tider. Antakelig går dette over av seg selv.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2010 #10 Skrevet 13. november 2010 Takk for svar Da håper jeg en stund til på at kroppen min ordner opp selv når den bare finner igjen balansen. Ha en god helg alle dere som svarte!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå