Anonym bruker Skrevet 13. november 2010 #1 Skrevet 13. november 2010 Jeg føler meg helt "hoven" over skambeinet og opp til navlen, hele veien bort... utrolig vondt. Skvetter til hvis feks 3-åringen setter seg på fanget og kryper oppover slik at jeg får litt press der. Vondt når jeg bøyer meg også. Tok en test i dag, men er negativ, men er nok likevel for tidlig uansett. Sluttet på pilla for noen uker siden i håp om en nr 2. Kjenner det når jeg sitter/ligger helt stille også. Noen andre som har opplevde dette? Gravid? Eggløsning? Pga p-pille slutt? Noe helt annet?
Anonym bruker Skrevet 13. november 2010 #2 Skrevet 13. november 2010 Ønsketenkning på å bli gravid! Hvorfor ta en test, hvis du vet at det er for tidlig?
Anonym bruker Skrevet 13. november 2010 #3 Skrevet 13. november 2010 Fordi det har vært mye krøll med blødninger osv lenge, også en av grunnen til at jeg sluttet, så jeg vet ikke med 100% sikkerhet at det er for tidlig. Er snakk om et par dager, ikke uker. HI
Anonym bruker Skrevet 13. november 2010 #4 Skrevet 13. november 2010 du er nok bare babysyk og håper så mye at du innbiller deg symptomer + du er så abysyk at du ikke klarer å vente med testene. går bra mange som har d slik
Anonym bruker Skrevet 13. november 2010 #5 Skrevet 13. november 2010 Jeg er egentlig ikke så babysyk, men har lyst på en til. Men tar ikke så tungt på om det ikke går med en gang. Jeg tenker vel egentlig om det kan være at jeg kan være syk. Det hadde vel ikke gjort så vondt hvis jeg var gravid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå