Lille C Skrevet 13. november 2010 #1 Skrevet 13. november 2010 Fortell meg hva dere ønsket til dere selv og til babyen i barselgave? Blir tante om 3-4 uker, og vil kjøpe en fiin gave til småen Foreldrene vet ikke hva de ønsker seg.
Gjest JuniGull10 og mange drømmer... Skrevet 13. november 2010 #2 Skrevet 13. november 2010 Klær er jo vanlig da... Hadde jeg født nå i vinter, ville jeg ønsket kvalitetsklær i ull. Det er jo så dyrt, også vokser de så fort! Da tenker jeg på dresser og slik, ullbukser o.l. Ullbodyer og strømpebukser har man stort sett råd til selv. Jeg fikk aldri spørsmål om hva jeg ønsket til meg selv, men jeg fikk en søt nattkjole av min søster og noen kroppsprodukter av svigermor. Jeg hadde kanskje ønsket meg en god nattkjole å amme i om noen hadde spurt nå, eller en ammetopp fra Boob. Det er også sånne ting jeg ikke prioriterer, som er flott å få i gave! :-)
Lille C Skrevet 13. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 13. november 2010 Tusen takk for tips Tenkte kanskje å kjøpe noe fra Nøstebarn, kunne kanskje vært greit for en Desembergutt.. Ammetopp må jo være supert? Eller kanskje et gavekort slik at hun kan kjøpe noe til seg selv..
Ksenia & Anjem Skrevet 13. november 2010 #4 Skrevet 13. november 2010 Lille Lam sett i ull=) guuud de er såå fine og myke
Gjest JuniGull10 og mange drømmer... Skrevet 13. november 2010 #5 Skrevet 13. november 2010 Ja, men pass på at hun bruker gavekortet på seg selv da og ikke på ungen! ;-) Er rart det der, hvor lite man kjøper til seg selv etter at man blir mamma...
Trio? Skrevet 13. november 2010 #6 Skrevet 13. november 2010 Jeg ville ønsket meg ullklær til babyen. Ullpysj, strømpebusker og bodyer. Jeg bruker ikke annet på vår lille gutt på 4 mnd nå. Hvis jeg skulle ønske meg noe til meg selv ville et gavekort på undertøyforretning eller hudpleiesalong være helt topp. Det trenger ikke være så dyrt men bare å vite at man kan få litt sponsing på en time der når man i framtiden er klar for det, ville jeg like :-) Evt. en deilig bodylotion el. Utrolig hvor lite som skal til for å få litt velvære i travle dager med amming og bleieskiftarbeid :-)
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 13. november 2010 #7 Skrevet 13. november 2010 ville appsolutt ønket meg ull til barnet, har selv en gutt på 3mnd å bruker så å si bare ull nå( så er en del klær vi har fått som nesten ikke kommer til å bli brukt:( ) til meg selv ville jeg kansje ønsket men en deilig og fin ullsinglet eller ulltrøye som jeg kunne bruke uten noe over. eller kunne gavekort på frisør,hudpleier eller bare på ett senter også vært fint
auro Skrevet 13. november 2010 #8 Skrevet 13. november 2010 Rørospledd til babyen. Lange, stilige ullstrømper til mor.
NostraStoria Skrevet 13. november 2010 #9 Skrevet 13. november 2010 Det vi satte utrolig pris på var gode tepper - helst i ull! En kjempefin gave, og noe som blir brukt mye. Hvis du heller vil kjøpe klær så er ullklær helt perfekt nå på vinterstid - hva med en god ulldress eller ullpysjamas.
Pippilotta med 2 blå! Skrevet 13. november 2010 #10 Skrevet 13. november 2010 Bare husk at ikke alle små tåler ull... Min lille kunne jeg ikke bruke ull på første vinteren, han fikk litt eksem og tørr hud av det. Jeg har vært plaga med eksem selv da, så mulig sånt er arvelig! Rørospledd er derimot å anbefale, og det blir brukt mye. Men vet flere som har kjøpt de babypleddene som angrer på at de ikke kjøpte i juniorstørrelse. Selv om de virker store på en liten baby så varer de i mange år i motsetning til et babypledd som blir for lite etter 1 år. Har ikke Rørospledd selv, men har dette: http://www.princessbutikken.no/velg-rom/til-barnerommet/flaklypa/ludvig-ullpledd/prod512002.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå