Anonym bruker Skrevet 13. november 2010 #1 Skrevet 13. november 2010 Fedre på dib er en utsatt rase, de får mye oppmerksomhet på godt og vondt. Hvordan reagerer du når du oppdager et pappanick her? I morgen er det farsdag, men er det akseptert hvis far ikke vil feire dagen og heller dra på fisketur? http://snakk.klikk.no/flere_tema1/foreldre/b/wwwlammelretbloggno/archive/2010/11/13/pappas-dag-p-229-pappas-vis.aspx
Anonym bruker Skrevet 13. november 2010 #2 Skrevet 13. november 2010 I vår familie er det i allefall vanlig at farsdag og morsdag skal feires sammen med barna.... Barna våre gleder seg masse til i morgen, de har pakket inn gave og laget kort i barnehagen. Om pappa'n da plutselig hadde bestemt at han heller ville ut på fisketur denne dagen, så ville det i allefall falt oss naturlig at hele familien dro på fisketur whatever dady wants MEN hadde han sagt at han ville dra alene....ja da tror jeg det hadde blitt litt "krise" her hjemme.....
Anonym bruker Skrevet 13. november 2010 #3 Skrevet 13. november 2010 Dagen er på mange måter barnas dag å vise kjærlighet til sin far. En far som stikker av gårde etterlater seg nok triste barn. ~ Lammelåret ~
Anonym bruker Skrevet 13. november 2010 #4 Skrevet 13. november 2010 her vil barnefar drikke øl med kompisene sine i morgen og se på cupfinalen, og spør om jeg kan være barnevakt. men er hans helg. atpåtill "tvinger" han meg til å ta abort, så vet ikke helt..
Anonym bruker Skrevet 13. november 2010 #5 Skrevet 13. november 2010 her vil barnefar drikke øl med kompisene sine i morgen og se på cupfinalen, og spør om jeg kan være barnevakt.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2010 #6 Skrevet 13. november 2010 Jøss, det var drøyt! Barna er helt sikkert glad i sin far, men du trenger ikke å sette spesielt stor pris på han. Høres ikke ut som om han innser sin betydning..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå