Gå til innhold

Farsdagskampen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I vår familie er det i allefall vanlig at farsdag og morsdag skal feires sammen med barna.... Barna våre gleder seg masse til i morgen, de har pakket inn gave og laget kort i barnehagen.

Om pappa'n da plutselig hadde bestemt at han heller ville ut på fisketur denne dagen, så ville det i allefall falt oss naturlig at hele familien dro på fisketur :) whatever dady wants :)

MEN hadde han sagt at han ville dra alene....ja da tror jeg det hadde blitt litt "krise" her hjemme.....

Skrevet

Dagen er på mange måter barnas dag å vise kjærlighet til sin far. En far som stikker av gårde etterlater seg nok triste barn.

~ Lammelåret ~

Skrevet

her vil barnefar drikke øl med kompisene sine i morgen og se på cupfinalen, og spør om jeg kan være barnevakt. men er hans helg. atpåtill "tvinger" han meg til å ta abort, så vet ikke helt.. :P

Skrevet

her vil barnefar drikke øl med kompisene sine i morgen og se på cupfinalen, og spør om jeg kan være barnevakt.

Skrevet

Jøss, det var drøyt!

Barna er helt sikkert glad i sin far, men du trenger ikke å sette spesielt stor pris på han. Høres ikke ut som om han innser sin betydning..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...