Gå til innhold

Gir dere farsdagsgave til ex fra barna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi gikk fra hverandre for snart 1 år siden. Tenkte litt på hvordan vi skulle gjøre det på søndag, om vi skulle ha en markering av farsdagen.

Gutten har nå fått kjøpt sjokolade, pakket inn, og laget kort :) Så stolt!

Avtalte med farmor om de kunne ha en liten samling der, og det var heldigvis greit. Så her er det en liten gutt som gleder seg kjempemye til å overraske pappaen sin imorgen :)

Hva gjør dere andre ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klart ikke! Jeg gir til min far - barnet får gi til sin far når hun blir stor nok til det:)

Skrevet

Ja det gjør jeg!

Sønnen min er 1 år gammel. Og jeg kjøpte en bok som het "Jeg er glad i deg pappa" Denne kan de lese sammen, og er dermed den perfekte farsdags gaven spør du meg.

Syns det er hyggelig å kunne være god mot hverandre selv om man ikke er sammen.

dette er tross alt pappa'n til det kjæreste jeg har.

Skrevet

Ja klart det. Vi er gode venner selv om vi ikke deler seng lenger.

Skrevet

Nei, for det er ikke en gave fra meg, men fra barna når de er store nok til å forstå dette selv.

Men nå må jeg bare si at her finnes ikke samarbeid, og samvær er vel nesten lik null.... Hadde vi vært en form for venner, så kanskje jeg hadde giddet gjort mer....

Skrevet

Ja såklart. I år blir det er akr med fot/hand avtrykk å et lite dikt i en heilt grei ramme. Er jo fra ungen til pappan så jeg syns det er en selvfølge. På samme måte som jeg nesten forventer at han fikser/hjelper ungen å lage noe til morsdagen. Men der er vi ganske enige så det er jo bra :)

Skrevet

Nei, bf får ikke gave fra småen via meg, jeg gidder nå vel ikke å bruke penger på det. Bf kjøpte ikke bursdagsgave til gutten sin engang, så da får han bare ha det så godt! Men de har samvær i morgen :)

Men gutten er bare 1 år da, så det blir sikkert annerledes når han blir større og vil gjøre noe fint for pappan sin. Det er jo ganske fint for de små å vise frem noe de har laget helt selv.

Skrevet

Da vi var fra hverandre noen år ordnet vi alltid noe til hverandre sammen med datteren vår til mors- og farsdag. Var selvfølgelig alltid fra datteren vår, men pengene kom selvfølgelig fra meg/ham. Likens når det var jul og bursdager. Kostet meg veldig lite å hjelpe henne å finne noe/lage noe til faren hennes, selv om han var min eks i fire år.. Lykkelig sammen nå, heldigvis! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...